5.861 lest ·
49 svar
6k lest
49 svar
Bygger nytt, flere spørsmål om innervegger, våtrom mm.
da har du bare vært heldigKnockOnWood skrev:Helt riktig!
Om nettene hører man hvordan gulvet knurrer, og faktisk uler ved fullmåne![]()
Spøk og tull til side:
Vi har et Kährs bøkegulv, som i bredden er som mest 12 meter.
På det står kjøkkenskap, og en "kjøkkenhalvøy" i den ene enden.
Har aldri, på syv år, hatt det minste problem med bevegelser i gulvet.
Jeg har boret i fliser mange ganger og det er ingen problem å stoppe rett etter flisen.. men jeg tar det veldig rolig med boret i flis da jeg ikke vil sprekke en flis som allerede sitter på veggen. Flisbor er jo ikke gratis heller så har ingen lyst å kjøre dem i betong/metall/eller annet morsomt.
akkurat.LinusW skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Jeg kan tenke meg at forholdene er annerledes oppe ved Riksgränsen enn her nede hvor det vokser epler.SBH skrev:
Men flaks, nei det tror jeg ikke. Moderne gulv, som er bygget på krysslaminert lamelltregulv, tror jeg er veldig formstabile, selv om luftfuktigheten varierer en god del her også.
va snakker du for goja? du vet ikke alls hvor jeg har jobbet eller boddKnockOnWood skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 innlegg
Nå må dere legge ned alt mas... tråden min er for det meste tull akkurat nå. Om noen leter etter svar på lignende spørsmål som jeg hadde, blir det ganske kjedelig å lese gjennom denne tråden i fremtiden.
Jeg setter pris på engasjementet og svar på spørsmål og synes det er interessant med ulike meninger. Men det har sporet av.
Jeg setter pris på engasjementet og svar på spørsmål og synes det er interessant med ulike meninger. Men det har sporet av.