Absolutt ingen plast det er iallfall mitt råd. Jeg holder også på å bygge sommerhytte.

Skal du ha dusjkabin siden du ikke skal ha noe overflatelag på veggene?
 
Hei!

Ja, jeg skal bruke en dusjkabinett nettopp fordi det er mye enklere enn å lage en ordentlig dusjhjørne. Den eneste ulempen er at den blir høyere enn om jeg hadde laget et dusjhjørne.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.