Ja, jeg skal bruke en dusjkabinett nettopp fordi det er mye enklere enn å lage en ordentlig dusjhjørne. Den eneste ulempen er at den blir høyere enn om jeg hadde laget et dusjhjørne.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.