Jeg har en snekker (fra Polen) som påstår at det er en god idé å sette plast under gipsen på begge sider av mellomveggen
Det er en direkte dårlig idé, for eventuell fukt som finner veien inn der, har ingen steder å ta veien. Bytt det ut med en diffusjonsåpen-papp i stedet, om man nå er redd for at isolasjonen skal krype ut gjennom 2 plater, noe som for meg virker helt umulig.
 
Hopp over den plasten.

Gips, regel, gips duger utmerket som innervegg. Vil man så luksuriøst så kjører man med gips, osb, regel, osb, gips
 
Jeg droppet plasten. Føles unødvendig og litt risikabelt.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.