Jeg har en snekker (fra Polen) som påstår at det er en god idé å sette plast under gipsen på begge sider av mellomveggen
Det er en direkte dårlig idé, for eventuell fukt som finner veien inn der, har ingen steder å ta veien. Bytt det ut med en diffusjonsåpen-papp i stedet, om man nå er redd for at isolasjonen skal krype ut gjennom 2 plater, noe som for meg virker helt umulig.