Holder på og renoverer en gang.
Der har jeg tenkt å sette renoveringsgips på veggene. Ca 1,5m opp på den ene veggen sitter det en stikkontakt. Kan man bare sette gips over det eller må man fjerne det, og i så fall hvordan?
Vil ikke ha det der.
MVH Anders
Der har jeg tenkt å sette renoveringsgips på veggene. Ca 1,5m opp på den ene veggen sitter det en stikkontakt. Kan man bare sette gips over det eller må man fjerne det, og i så fall hvordan?
Vil ikke ha det der.
MVH Anders
Jeg gipset over et antall bokser som ikke ble brukt og satt litt "stygt" til. Jeg byttet derimot "strømsnorene" så det ikke fantes noen skjøter. Lett å bytte & komplettere med nye "snorer".
Men som alltid....... etter en tid trengte jeg en av boksene.
Heldigvis hadde jeg montert inn en plattjernbit 8) i boksen før overgipsing så det gikk lett å finne den igjen med hjelp av en magnet
Men som alltid....... etter en tid trengte jeg en av boksene.
Heldigvis hadde jeg montert inn en plattjernbit 8) i boksen før overgipsing så det gikk lett å finne den igjen med hjelp av en magnet
Både min mann og elektrikeren har bannet mye (de fant til og med opp helt nye bannord
) over tette/gjemte uttak ved renovering av forrige hus. Det endte med at etter mye leting måtte vi sage opp hull i veggen for å komme til ledningene. 
Så bygg ikke over om du ikke trekker om ledningene til eksisterende uttak.
Så bygg ikke over om du ikke trekker om ledningene til eksisterende uttak.
Det der var en god idé! Selv om jeg ikke tenker å pusse inn boksene, hadde jeg vurdert at i-tilfelle-vi-en-gang-får boksene får tapet over segSnickarPelle skrev:
Klikk her for å svare