I fjor så jeg på Gotland en fyr som bygde (sannsynligvis) et pumpehus i minst 40 cm tykk celleplast.
I år da jeg kom forbi, var huset klart, pusset i kalk samt tegltak, det ble veldig pent.
Jeg er selv interessert i metoden. Er det noen som har funnet mer info om metoden eller muligens noen reportasje?
I år da jeg kom forbi, var huset klart, pusset i kalk samt tegltak, det ble veldig pent.
Jeg er selv interessert i metoden. Er det noen som har funnet mer info om metoden eller muligens noen reportasje?
Tips på nettside:
http://www.malander.fi/
EPS -valuharkut
Kuvia
Der finnes det en hel del bilder, det står sikkert en hel del matnyttig informasjon også, men min kunnskap i finsk er minimal.
ps. www.dorocell.se fungerer også
http://www.malander.fi/
EPS -valuharkut
Kuvia
Der finnes det en hel del bilder, det står sikkert en hel del matnyttig informasjon også, men min kunnskap i finsk er minimal.
ps. www.dorocell.se fungerer også
Klikk her for å svare