Skal nå bygge hus igjen og vurderer denne gangen å bygge med yttervegger og tak i cellplast, dette er jo ikke noe nytt men har funnet et firma som bygger veggene i massive 250mm moduler med innfreste reglar. U-verdien ligger rundt 0,21 og det er forholdsvis billig sammenlignet med tradisjonelle metoder. Nå lurer jeg bare på om det finnes erfaring på forumet av denne typen byggeteknikk, det finnes ikke mye å lese som jeg kan finne, tips og råd er velkomne og om noen har bygget med lignende teknikk er jeg mer enn interessert i deres erfaringer. Dessuten lurer jeg på hvilken type varmekilde som fungerer best med denne typen isolasjon?

Håper på svar!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.