Vi har kjøpt et rekkehus som er bygget på 80-tallet. Trappen som finnes er den typiske 80-tallsmodellen....man ser altså gjennom hvert trinn. Vi skulle gjerne lukke den så den blir mer "gammeldags", og har tenkt å male den antikkhvitt. Er det noen som har noen gode tips om hvordan vi skal gjøre det? Og hva vi skal bruke av materiale? På trinnene ligger det et plastbelegg, har litt funderinger om malingen vil sitte? Trappen svinger til høyre. /anniz
 
Tenkte å tipse om "renoveringsats" for trapper for å få en annen look. Men lenken har forsvunnet blant mine favoritter.

Kanskje noen andre vet?
 
Badger skrev:
Tenkte tipse om "renoveringsats" for trapper for å få en annen look. Men linken har forsvunnet blant favorittene mine.

Kanskje noen andre vet?
Her er i alle fall en link ;)
http://www.abi-tra.se/_start/index.htm
 
  • Liker
jocke122
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.