Vi har kjøpt et rekkehus som er bygget på 80-tallet. Trappen som finnes er den typiske 80-tallsmodellen....man ser altså gjennom hvert trinn. Vi skulle gjerne lukke den så den blir mer "gammeldags", og har tenkt å male den antikkhvitt. Er det noen som har noen gode tips om hvordan vi skal gjøre det? Og hva vi skal bruke av materiale? På trinnene ligger det et plastbelegg, har litt funderinger om malingen vil sitte? Trappen svinger til høyre. /anniz
Klikk her for å svare