Jeg hadde nok ønsket meg en bit med gummi med høy friksjon under benet for at det skal klemmes fast ordentlig mot gulvet. Man vil jo ikke at noen skal komme til å velte veggen.
 
S
pelpet skrev:
Jeg hadde nok ønsket å ha en bit gummi med høy friksjon under beinet for at det skal klemmes fast ordentlig mot gulvet. Man vil jo ikke at noen skal komme til å velte veggen.
den plutselige kraften som blir rekker ikke med noe høyfriksjons gummi
 
SBH skrev:
den plutselige kraften som blir rekker ikke med noe høyfriksjon gummi
Det fremgår vel ikke, men jeg forutsetter at man har skru-bare føtter oppe og eller nede. For å dels veie inn veggen og dels sette veggen i spenn for friksjonen
 
L
PeterStrandberg skrev:
Det fremgår vel ikke, men jeg forutsetter at man har skruvbare føtter oppe og eller nede. For å dels veie inn veggen og dels sette veggen i spenn for friksjonen
Du har helt rett. Letet overalt men som du ser på mitt bilde lenger opp er det føtter med skruehull i. Så jeg fester i gulv og tak samt under og over veggen. Så gummi er i så fall for å ikke lage merker i parketten. På den andre siden blir det tre hull for skrue for hvert ben.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.