Hei
Har en spontan tanke om et lite kommende prosjekt.
Har vedlagt et veldig dårlig bilde, men det får duge til å begynne med. Jeg har et uisolert kaldt lagerrom på den andre siden av veggen med kryss på som skal bygges inn i leiligheten til et ekstra soverom.
Det er en trapp der bildet er tatt fra og som vil være rett under en del av rommet, så jeg kan ikke bygge ut særlig mye akkurat der.
Min tanke er hvordan dere ville ha satt opp bjelkelaget over trappen, der gulvet vil gå litt skrått i henhold til den stiplede linjen. Min spontane tanke er å montere noe som ligner på bærebjelker på sidene og montere bjelker? Er betong på den høyre siden av veggen.
Takknemlig for forslag.
(Hvis noen har tenkt å være spydige så bare la være å kommentere og scroll videre)👍🏻
Har en spontan tanke om et lite kommende prosjekt.
Har vedlagt et veldig dårlig bilde, men det får duge til å begynne med. Jeg har et uisolert kaldt lagerrom på den andre siden av veggen med kryss på som skal bygges inn i leiligheten til et ekstra soverom.
Det er en trapp der bildet er tatt fra og som vil være rett under en del av rommet, så jeg kan ikke bygge ut særlig mye akkurat der.
Min tanke er hvordan dere ville ha satt opp bjelkelaget over trappen, der gulvet vil gå litt skrått i henhold til den stiplede linjen. Min spontane tanke er å montere noe som ligner på bærebjelker på sidene og montere bjelker? Er betong på den høyre siden av veggen.
Takknemlig for forslag.
(Hvis noen har tenkt å være spydige så bare la være å kommentere og scroll videre)👍🏻
Det ville ikke falle meg inn. Så gjør som jeg, tenk positivt. Eller scroll videre.👍🏻Ankarstjärna skrev:
Jeg har lest flere ganger. Og sjekket bildet om og om igjen. Kanskje forstår jeg hva du mener, men jeg er så usikker at det føles umulig å komme med vettigere svar enn dette. Får du ikke bedre svar, trenger du nok formulere om. Eller dele opp i flere enkle spørsmål. Håper noen annen kan gi bedre svar.
Selvfølgelig kan bildet forbedres som du skrev. Alt kan gjøres tydeligere. Og man må begynne med noe for å få respons. 👍🏻
Uforståelig bilde. Har du ingen plantegning å legge inn?Ankarstjärna skrev:
Hei
Har en spontan fundering over et lite kommende prosjekt.
Har vedlagt et skikkelig dårlig bilde, men det får duge til å begynne med. Jeg har et uisolert kaldt lager på andre siden av veggen med kryss på som skal bygges inn i leiligheten til et ekstra soverom.
Det er en trapp der bildet er tatt fra og som vil være rett under en del av rommet, så jeg kan ikke bygge ut spesielt mye akkurat der.
Min fundering er hvordan dere ville ha reist opp over trappen, der hvor gulvet kommer til å gå litt skrått i henhold til den stiplede linjen. Min spontane tanke er å montere noe som ligner på bærende bjelker på sidene og montere bjelker? Er betong på den høyre siden av veggen.
Takknemlig for forslag.
(Hvis noen har tenkt å være spydig så bare la være å kommentere og scroll videre)👍🏻
Klikk her for å svare