Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongterrasse på husgavlen vår i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykksimpregnert konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198, 48/148, 98/98

Balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper, 2,5m høye, på plass-støpt søyle.
Indre bjelkelaget festes i husgavlen

med vennlig hilsen Bo

F Fjellhamar skrev:
Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongaltan på vår husgavl i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykk konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198. 48/148 98/98

balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høye på stedet støpt plint.
Indre bærlinjen festes i husgavlen

mvh Bo
F Fjellhamar skrev:
Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongaltan på vår husgavl i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykk konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198. 48/148 98/98

balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høye på stedet støpt plint.
Indre bærlinjen festes i husgavlen

mvh Bo
trenger hjelp med konstruksjonens dimensjoner

Det er tvilsomt om du kan bygge dette med kun konstruksjonsvirke. Vil konstruksjonen være ubeskyttet mot vær og vind?

J justusandersson skrev:
Det er tvilsomt om du kan bygge dette med kun konstruksjonstrelast. Skal konstruksjonen stå ubeskyttet mot vær og vind?
Ønsker gjerne en konstruksjonsbeskrivelse fra Deg..

Da må du svare på spørsmålet om balkongen skal være uskyttet.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.