Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongterrasse på husgavlen vår i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykksimpregnert konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198, 48/148, 98/98
Balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper, 2,5m høye, på plass-støpt søyle.
Indre bjelkelaget festes i husgavlen
med vennlig hilsen Bo
Deres dimensjoner er 48/198, 48/148, 98/98
Balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper, 2,5m høye, på plass-støpt søyle.
Indre bjelkelaget festes i husgavlen
med vennlig hilsen Bo
F Fjellhamar skrev:Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongaltan på vår husgavl i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykk konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198. 48/148 98/98
balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høye på stedet støpt plint.
Indre bærlinjen festes i husgavlen
mvh Bo
trenger hjelp med konstruksjonens dimensjonerF Fjellhamar skrev:Jeg har til hensikt å bygge selv en balkongaltan på vår husgavl i Norge og trenger litt hjelp med dimensjoner på trykk konstruksjonsvirke og stolper
Deres dimensjoner er 48/198. 48/148 98/98
balkongen er tenkt å bli 11m lang med en dybde på 3m hvilende på 4 stolper 2,5 m høye på stedet støpt plint.
Indre bærlinjen festes i husgavlen
mvh Bo
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Det er tvilsomt om du kan bygge dette med kun konstruksjonsvirke. Vil konstruksjonen være ubeskyttet mot vær og vind?
Medlem
· Blekinge
· 10 117 innlegg
Da må du svare på spørsmålet om balkongen skal være uskyttet.
Klikk her for å svare