Skal sette brystpanel, hvordan pleier man å gjøre i hjørner og ytterhjørner? pleier man noen list da eller?


MVH Anders
 
Om du ikke vil gira sammen det så kan du sette kvarts-stav i innerhjørnene og L-list i ytterhjørnene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.