A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 innlegg 9 jul 2005 kl 08:53 abel48 Medlem värmland 1.364 innlegg 9 jul 2005 kl 08:53 #1 Skal sette brystpanel, hvordan pleier man å gjøre i hjørner og ytterhjørner? pleier man noen list da eller? MVH Anders
Skal sette brystpanel, hvordan pleier man å gjøre i hjørner og ytterhjørner? pleier man noen list da eller? MVH Anders
pappskallen #2 Medlem · 2 286 innlegg 9 jul 2005 kl 09:34 pappskallen Medlem 2.286 innlegg 9 jul 2005 kl 09:34 #2 Om du ikke vil gira sammen det så kan du sette kvarts-stav i innerhjørnene og L-list i ytterhjørnene.
Om du ikke vil gira sammen det så kan du sette kvarts-stav i innerhjørnene og L-list i ytterhjørnene.