18.314 lest ·
11 svar
18k lest
11 svar
Bøybar mdf-plate, hvor finner jeg den??
Nja, det er en rund møbel som skal bygges. (en stooor fotpall til en messemonter)
Både Room Service og Äntligen Hemma gjør jo "reklame" for denne sporfreste mdf-boarden. Alle byggsteder har hørt om den.
Attans pillimonk - det ville vært så enkelt med akkurat en sånn...
Men vi får vel løse det på annen måte... Men alle tips mottas med takk, også slike på sørsiden av 08-området.
Både Room Service og Äntligen Hemma gjør jo "reklame" for denne sporfreste mdf-boarden. Alle byggsteder har hørt om den.
Attans pillimonk - det ville vært så enkelt med akkurat en sånn...
Men vi får vel løse det på annen måte... Men alle tips mottas med takk, også slike på sørsiden av 08-området.
Hei!
Finnforest har det du leter etter! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du kan kontakte dem og høre hvor nærmeste forhandler finnes.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest har det du leter etter! http://www.finnforest.com/binary.as...ments\2002\2\1511119853327\Lagersortiment.pdf
Du kan kontakte dem og høre hvor nærmeste forhandler finnes.
Stockholmskontor: Telefon: 08-35 35 88. Fax: 08-35 12 10.
Sörmlandsvägen 2-4, 192 54 Sollentuna.
Finnforest ringte jeg i går, nummeret har opphørt. Høres jo ikke lovende ut.
Nå har jeg ringt Beijer Bygg, og ikke engang i Södertälje (med størst sortiment) har de den på lager. Dog kan man bestille, tar noen UKER...
Synes det burde finnes en plate ET STED i 08-området...
Nå har jeg ringt Beijer Bygg, og ikke engang i Södertälje (med størst sortiment) har de den på lager. Dog kan man bestille, tar noen UKER...
Synes det burde finnes en plate ET STED i 08-området...
ÅHÅ ! :-/
Det visste jeg ikke, skal sjekke igjen om jeg kan finne noe, har du prøvd å ringe deres kontor i Gbg også ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Trebaserte plater
Tenk tredimensjonalt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-post: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så mye 08 jeg kan finne med en gang...
Det visste jeg ikke, skal sjekke igjen om jeg kan finne noe, har du prøvd å ringe deres kontor i Gbg også ?
AB Sigvard Spångberg
Grossist * Trebaserte plater
Tenk tredimensjonalt!
Tel 08-556 207 00
Stallarholmsvägen 38-40
124 59 Bandhagen
E-post: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se
Så mye 08 jeg kan finne med en gang...
Dette vidunderlige forum!
Kan si at Faringe kunne ta det hjem på 2 dager. (jmf med Beijers "flere uker")
Men nå har vi funnet det hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).
Halleluja for sporfrest bøybar MDF - et stort steg fremover for flere runde former...
Kan si at Faringe kunne ta det hjem på 2 dager. (jmf med Beijers "flere uker")
Men nå har vi funnet det hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).
Halleluja for sporfrest bøybar MDF - et stort steg fremover for flere runde former...
Det høres ut som et bra materiale ja! Hva handler det om for priser på disse platene? På en høft..Byggare Babe skrev:
Klikk her for å svare