Har vært rundt her i Stockholms nordvestlige forstedenes byggevarehus for å finne den bøybare mdf-boarden. Hvor finnes den?? Noen som vet?

Det haster... Må kjøpes senest onsdag denne uken!

Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men gipsskiver kan jo bøyes om man fukter dem forsiktig. Funker ikke det...?

Nja, det er en rund møbel som skal bygges. (en stooor fotpall til en messemonter)

Både Room Service og Äntligen Hemma gjør jo "reklame" for denne sporfreste mdf-boarden. Alle byggsteder har hørt om den.

Attans pillimonk - det ville vært så enkelt med akkurat en sånn...

Men vi får vel løse det på annen måte... Men alle tips mottas med takk, også slike på sørsiden av 08-området.

Vet at http://www.kgcverktyg.se/ har en for våtrom. Er dog grossister.
Ellers ville jeg sjekke med Beijer bygg har alltid kunnet eller visst hittil.

Finnforest ringte jeg i går, nummeret har opphørt. Høres jo ikke lovende ut.

Nå har jeg ringt Beijer Bygg, og ikke engang i Södertälje (med størst sortiment) har de den på lager. Dog kan man bestille, tar noen UKER...

Synes det burde finnes en plate ET STED i 08-området...

ÅHÅ ! :-/

Det visste jeg ikke, skal sjekke igjen om jeg kan finne noe, har du prøvd å ringe deres kontor i Gbg også ?

AB Sigvard Spångberg
Grossist * Trebaserte plater

Tenk tredimensjonalt!
Tel 08-556 207 00

Stallarholmsvägen 38-40

124 59 Bandhagen

E-post: wood@sigvard-spangberg.se
www.sigvard-spangberg.se

Så mye 08 jeg kan finne med en gang...

Hmm, har du prøvd med Byggmax, K-rauta, Hornbach, Silvan etc...
Jeg har dem selv på min lokale byggevarehandel i gbg-trakten :)

Både Room Service og Äntligen Hemma gjør jo "reklame" for denne spårfrästa mdf-board.
Ber om unnskyldning for min uvitenhet men TV har jeg ikke sett på snart to år... å felle TV-antennen ved en renovering letter bygningsmotivasjonen enormt.

Dette vidunderlige forum!

Kan si at Faringe kunne ta det hjem på 2 dager. (jmf med Beijers "flere uker")

Men nå har vi funnet det hos K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).

Halleluja for sporfrest bøybar MDF - et stort steg fremover for flere runde former... ;)

Byggare Babe skrev:
Dette vidunderlige forumet!

Kan si at Faringe kunne ta hjem på 2 dager. (jf. med Beijers "flere uker")

Men nå har vi funnet på K-rauta i Sollentuna (ved Stinsen).

Halleluja for sporfreste bøybare MDF - et stort skritt fremover for flere runde former...  ;)
Det høres ut som et bra materiale ja! Hva handler det om for priser på disse platene? På en høft..

585 kr

for en plate som er ca 240x120 cm

(K rauta-pris)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.