Skal du bore mange hull? Det er nok ingen store problemer bortsett fra at boret blir varmt hvis du skal bore mange hull.jocke4u skrev:
Medlem
· Korpilombolo
· 3 724 innlegg
Lei en Hiilti så går det som smør.
Jo, det hadde jeg på følelsen, får ta det forsiktig mot slutten.V ViktorHg skrev:
Nei, 2 stk og ingen hast så kan la det avkjøles.V växelventil skrev:
Får gi det et forsøk.C cpalm skrev:
Jepp, ryker det blir det så.imported_Benno skrev:
Om du forborer helt igjennom med et tynt bor kan du bore noen centimeter inn fra baksiden der det tynne boret har gått igjennom med et tykt bor.
Da unngår du gjennomslag på baksiden.
Og du ser om hullet havner der du hadde tenkt deg.
/Höghus.
Da unngår du gjennomslag på baksiden.
Og du ser om hullet havner der du hadde tenkt deg.
/Höghus.
Sist redigert:
Klikk her for å svare
