Hei, skal sette nye bjelkelagplater i vårt gamle hus med krypkjeller. Problemet er at vi har CC 45-50 mellom bjelkene. Alternativet er å kjøpe bjelkelagplater i 6mm oljeherdede masonite, men det føles unødvendig å måtte splitte hver plate for at de skal få plass. Det finnes også 3mm oljeherdede masonittplater 1,2x2,4m som hadde vært greit å splitte, men er 3mm nok til at de ikke skal bue? Finnes det noen andre gode alternativer?
Kanskje legge to lag 3mm?
Sant. Trodde ikke penger var noe problem 
Klikk her for å svare
