Hei, skal sette nye bjelkelagplater i vårt gamle hus med krypkjeller. Problemet er at vi har CC 45-50 mellom bjelkene. Alternativet er å kjøpe bjelkelagplater i 6mm oljeherdede masonite, men det føles unødvendig å måtte splitte hver plate for at de skal få plass. Det finnes også 3mm oljeherdede masonittplater 1,2x2,4m som hadde vært greit å splitte, men er 3mm nok til at de ikke skal bue? Finnes det noen andre gode alternativer?
 
Kanskje legge to lag 3mm?
 
H husdrömmar89 skrev:
Kanskje legge to lag 3mm?
Smart men dyrt :)
 
3 mm blir bra
 
  • Liker
Petrus1979
  • Laddar…
Sant. Trodde ikke penger var noe problem :)
 
H husdrömmar89 skrev:
Sant. Trodde ikke penger var noe problem :)
Hehe, pengene skal rekke til mye ;)
 
  • Liker
husdrömmar89
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.