Oppdaget nylig at det finnes nye (?) kategorier tilgjengelige i Biltemas app som jeg ikke har sett før. De er, avvikende, skrevet på engelsk til tross for at appen ellers er på svensk med mine innstillinger:
Det interessante er at det er varetyper som meg bekjent ikke har vært på Biltema før. Så langt er det helt tomt for faktiske varer under disse kategoriene, dog. Forbereder de appen for nye varer som ennå ikke har begynt å selges?
Interessant! Hadde vært gøy å se og sammenligne deres produkter med K-Rauta etc etc.
Men det kan jo også være så at appen utvikles av et annet selskap der den kategori og underkategorier brukes som eksempel og at noen på Biltema bare har klart å publisere det i forbindelse med andre endringer.
Hvis de begynner å selge byggevarer vil det være de samme leverandørene som de vanlige byggvarehusene, med unntak av muligens noen få produkter. Jeg har i tillegg vanskelig for å se hvor de skulle ha tingene i varehusene sine uten å bygge om/ut betydelig.
Eventuelt kanskje de kutter noen del av eksisterende sortiment som selger dårlig, eller om de bare holder seg til de varehusene som har plass til det? Who knows
Så at varehuset i Västerås i prinsippet har blitt doblet i størrelse. Har ikke fått sett på hva som har skjedd med sortimentet, men det er et ganske stort varehus nå uansett.