essve cutters 6x120 gikk MYE lettere å dra inn enn biltema 6x80, sannsynligvis fordi overflaten på skruen er strukturert.

Rent generelt synes jeg at biltemas skruer etc er fullt akseptable i forhold til prisen, er bedre kvalitet enn Byggmax iallfall....

mandg skrev:
Rent generellt så synes jeg at biltemas skruer etc er fullt akseptable i forhold til prisen, er bedre kvalitet enn Byggmax iallfall....
Har kjørt stort sett kun med Byggmax skruer, og jeg er faktisk veldig fornøyd.
Merket de har der - Arvid Nilsson - eller hva det nå var, synes jeg er skikkelig fine skruer.
Spesielt de litt lengre, torx25.
Kjøpte nå senest en haug "universal" skruer 5x75, torx20 150st for 54.90.
Også bra skruer, skrudde støpeform med de nå sist...

Finnes mye skrap der, men skruene er jeg faktisk fornøyd med. :)

Byggmax skruer fungerer de også men har hatt mange dårlige skruer med dårlig passform til bitsen (til tross for riktig bits) gjukskjegg, obefintlige spor osv....

Men men kanskje tok jeg et mandags eksemplar....

JLT skrev:
Sjekk Silvan. Jeg var på Biltema og skulle ha slike skruer, men hyllen var tom. Trodde imidlertid det bare var midlertidig. Dro til Silvan og fant like torx 20-skruer til samme pris. 250 stykker for 40:-. Helt OK.
Hei -
Jeg har nettopp kjøpt både Ankarspiker (19-158) og Ankarskrue (87-121) på Biltem.
Hvilke er det som har gått ut mener du ??

//Bosse

pellefant skrev:
essve cutters 6x120 gikk MYE lettere å dra inn enn biltema 6x80, sannsynligvis fordi overflaten på skruen er strukturert.

Hei -
Jeg har akkurat dratt inn 500 Terrassebordskrue fra Biltema. 87-727, ikke en eneste som kranglet. Deres nye Terrassebordskrue med fresegjenger på den ikke-gjengede delen gjør at den dessuten sitter fast og ikke kryper opp!

Biltemas ankarskrue er ikke mye å ha, dessverre kjøpte jeg slike og om man ikke treffer nøyaktig midt i hullet på spikerbeslaget eller skrur den inn litt skjevt så knekker den veldig lett rett under hodet. bosse Larsson- det er jo litt forskjell på terrassekrue og skrue med 6mm diameter i hvor mye kraft som trengs for å dra dem inn! Litt off topic- jeg kjøpte biltemas autosolkopi, gned på aluminiumsfelgene- skjedde stort sett ingenting, tok "ekte" autosol og fikk opp glansen med en gang! Men som sagt, man får hva man betaler for- ofte iallfall.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.