Planlegger et lite prosjekt i uthuset. Et prosjekt der økonomien er viktig.
Så jeg tenkte å høre etter hvordan kvaliteten er på Biltemas byggavdeling, det er først og fremst skruer og Vinkeljern jeg er interessert i.. Er det bra kvalitet på tingene?

P Pe_Er skrev:
Planlegger et lite prosjekt i uthuset. Et prosjekt der økonomien er viktig.
Så jeg tenkte å høre etter hvordan kvaliteten er på Biltemas byggeavdeling, det er først og fremst skruer og Vinkeljärn jeg er interessert i.. Er det bra kvalitet på tingene?
Samme kvalitet som Byggmax, Bauhaus osv.

Mugmaz Mugmaz skrev:
Samme kvalitet som Byggmax, Bauhaus osv.
Har ingen erfaring med disse butikkene heller.. Så utvikle gjerne dette litt..

Det går ikke an å generalisere her. Å skrive at det er samme kvalitet som Bauhaus eller Byggmax er risikabelt. Bauhaus har både egne merker og profesjonelle merker (Essve, MFT, Fischer osv.), ofte med forskjellige prisnivåer. Byggmax kan noen ganger ha samme situasjon. Alle byggbeslag på Bauhaus er fra Joma, og deres egenskaper er godt dokumenterte. Umulig å si hvor Biltema produserer eller kjøper inn sine fra. Det kan også forandre seg fra ett år til et annet. Det samme gjelder selvsagt skruer og lignende.

Det må også legges til at Biltema ikke er billige på denne typen varer. Ofte er de betydelig dyrere enn både Bauhaus og Byggmax.

• Liker
nimhed
  • Laddar…
F falkn skrev:
Det går ikke an å generalisere her. Å skrive at det er samme kvalitet som Bauhaus eller Byggmax er risikabelt. Bauhaus har både egne merker og proffmerker (Essve, MFT, Fischer etc), da oftest med forskjellige prisbilder. Byggmax kan noen ganger ha samme situasjon. Alle byggeklammer på Bauhaus er fra Joma og deres egenskaper er da veldokumenterte. Umulig å si hvor Biltema produserer eller kjøper inn sine fra. Det kan også endres fra ett år til et annet. Det samme gjelder selvsagt skruer og lignende.

Det bør også legges til at Biltema ikke er billig på denne typen varer. Ofte er de betydelig dyrere enn både Bauhaus og Byggmax.
Tenkte kjøpe trelast på Byggmax, og det høres her ut som at det er lurt å handle skruer og annet der også.

P Pe_Er skrev:
Tenkte kjøpe trevirke på Byggmax, og det virker her som at det er en idé å handle skruer og annet der også..
Heco som bla Byggmax selger pleier å være bra og prisverdig skrue

F fribygg skrev:
Heco som bla Byggmax selger pleier å være bra og prisverdig skrue
Heco høres kjent ut.. Tror jeg har kjøpt slik skrue på Karlsson tidligere og den virket ok..

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.