Hei,

Jeg skal bygge bad og legge vvs i sommerhytta.

=> Noen som vet et bra sted i Sthlm å kjøpe VVS. Har for eksempel prøvd å finne en gulvrenne (for fliser og med vannlås) til en rimelig pris. Antar at vannlås er å foretrekke så man slipper lukten. Dog har man jo frostrisikoen. (Plast og is er jo ikke en bra kombinasjon.

Takknemlig for tips! :)

Rinkaby rør. Sjekk deres hjemmeside. Laveste pris og korte leveringstider. Frakt er inkludert i prisen. 180 dagers returrett så det gjør ingenting om du kjøper mer enn du trenger. Ulempen er at du ikke har noen å spørre om råd hos Rinkaby, men du har jo dette forumet.

Hvis du vil betale finnes det velassorterte butikker f.eks. Ekesiöö i Bromma.

Hell en skvett t-rød i vannlåsen om høsten.

Tenkte å bestille et par vannradiatorer fra Rinkaby. Foruten rørkoblinger er det nedenstående man trenger for et komplett element?

*Radiator (eksempelvis 2926)
*Ventil (2780)
*Termostat (2956)

Eller trengs det noe mer?

/Pagge

Uten å sjekke artiklene trenger man radiator+radiatorkobling+termostat. Når du kjøper koblingen, må du vite hvilken rørdimensjon du skal koble til. Koblingene leveres med et midlertidig stengingsratt.

Åhå, når jeg sier ventil mener jeg en slik nedenfor. Er det det du mener med radiatorkoppel?

2780.jpg

Eller er det en slik du mener:

2786.jpg

Det er vel i så fall det samme bare med litt rør som man kan montere selv? Deretter monteres vel termostaten på denne ventilen?

/Pag

Kjøp båndet på det nedre bildet så får du det du trenger. Ellers vil det mangle noen ting for deg.

Greia er bare den at rørene ikke kommer opp fra gulvet med standardmål, så det må likevel trikses med rør.

Men, bortsett fra rørdeler så er det de ovennevnte tre tingene som trenger å kjøpes?

Mvh
/Pag

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.