Jeg er ute etter et gulv med slipt betong der man ikke ser ballasten på vår betongplate. Da platens overflate er ganske så ujevn er det nok ingen idé å slipe uten at ballasten kommer fram, så nedenstående kanskje kan være et alternativ man dessuten kan gjøre selv.

Er det noen som har erfaring eller tanker om dette gulvet?
www.designgolv.com

hvordan det kommer til å se ut styres vel av den som støper?
Du har jo for eksempel avsnitt seks av husdrömmar på svt. Der har han jo nakent betonggulv som er nøye støpt fra begynnelsen.

Sist redigert:
Betongplaten er allerede støpt.

Jeg bygde med betonggulv der ballasten ikke skulle være synlig. Dette var jo for noen år siden, så man har nok kommet lenger med produktutviklingen. Hos meg ble det en del sprekker - noe som egentlig ikke plager meg. Hva du skal sjekke veldig nøye er hvordan overflaten skal håndteres. Fettflekker er for eksempel umulig å få bort, og jeg har en grisete slafsende hund ... så han får sine måltider utendørs :rolleyes:. Dessverre startet vi denne rutinen altfor sent.

Hei og takk for svar. Jeg var nok litt uklar i mitt første innlegg. Platen er allerede støpt og det går ikke an å gjøre så mye med den. Jeg tenkte derfor å sparkle med "Designgulv" eller lignende produkt og lurer på om noen har erfaring med dette. Lenke: www.designgolv.com

Flytsparkle og behandle gulvet med f.eks. 2 komp gulvlakk

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.