G Gabbe1 skrev:
Jeg er usikker på hvilket tak du har sett bilder av, men jeg tror ikke det var isolert på utsiden. Jeg har bygget og renovert flere hus gjennom årene.
I mitt nåværende hus (bygd -46) har jeg etterisolert utvendig på råsponet med 100mm polystyren. Da det tidligere bare var litt sagflis i skråtakene så gjorde det stor forskjell, både sommer og vinter.
Aha, tror det var et cirka 10 år gammelt innlegg. Finner ikke tråden. Hukommelsen svikter :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.