F ffrreeddrriikk123 skrev:
Hei Patrik
Det kunne forklare hvorfor mine svigerforeldres Vittinge tegltak ser bra ut etter alle år men vårt forvitrer etter ikke engang 10 år.
Vi ville ha et tak for 30-40 år fremover minst, ikke 10 år som det ser ut nå.
Som jeg skrev i mitt forrige innlegg

Moniers Vittinge E13 enkelkrum = unngå!

/Fredrik
Ja, absolutt. Om det nå er sant så vil det jo være en perfekt måte å fortsette å selge nye teglstein basert på alle eldre tak som har holdt så mange år og alle foreldre som er fornøyde og anbefaler det til de yngre.

Før eller senere vil dog deres kvalitetsstempel kollapse, om de har gått fra 40+ år til under 10 år med nåværende batcher...
 
  • Liker
torparavgrund og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.