Hei Patrik
Det kunne forklare hvorfor mine svigerforeldres Vittinge tegltak ser bra ut etter alle år men vårt forvitrer etter ikke engang 10 år.
Vi ville ha et tak for 30-40 år fremover minst, ikke 10 år som det ser ut nå.
Som jeg skrev i mitt forrige innlegg
Moniers Vittinge E13 enkelkrum = unngå!
/Fredrik