Holder på med en utbygging der det har blitt tid for innervegger og gulv. Veggene vil bestå av liggende panel, gulvet av 22 mm gulvspon. Hva er best å begynne med, vegger eller gulv?
Begynn med gulvsponet. Letter veldig å ha et plant gulv å stå på ved videre arbeid.
Akkurat så tenkte jeg også, men vil dobbeltsjekke siden veggene da vil slutte oppå gulvsponet i stedet for på bjelkelaget, hvis det nå har noen betydning...
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.