Hei!
Et firma har startet bygging av basseng og utført gravearbeidet og også støpt bassengbunnen.
Jeg reagerte i ettertid nå en dag etter at bunnen ble støpt på at armeringen ikke overlapper på visse steder. Påpekte dette, men de sier at de har bygget mange basseng på denne måten og at det aldri har vært problemer.
Hva sier dere om armeringen ifølge bildet?
Et firma har startet bygging av basseng og utført gravearbeidet og også støpt bassengbunnen.
Jeg reagerte i ettertid nå en dag etter at bunnen ble støpt på at armeringen ikke overlapper på visse steder. Påpekte dette, men de sier at de har bygget mange basseng på denne måten og at det aldri har vært problemer.
Hva sier dere om armeringen ifølge bildet?
Ja, jeg er enig. Og jeg er dum som betalte for jobben dagen før den var "klar". Avløpspumpen ble lagt til samme dag som støpingen, og jeg er usikker på om den også er ok.S sturnus skrev:
Bare fordi du har betalt, betyr det ikke at saken er avsluttet. Du har fotobevis på plattens dårlige utførelse. Enhver ekspert vil bekrefte dette. Firmaet bør nå legge et nytt lag med riktig forsterkning. Dette er optimalt. Bildet viser at grunnforholdene ikke garanterer plattens holdbarhet. Hadde undergrunnen vært stein, ville det vært en annen sak. Her kan du se leire og silt.
Klikk her for å svare
