Hei,
Vi vurderer å rive to vegger i huset vårt...Lurer mest på om noen vet hvordan man finner ut om noen av dem er bærende?
Har hentet byggeplanen, men der kan man ikke se det...Når vi fjernet gipsplatene, så sitter der vanlige 45x45 stendere med 60 cm mellomrom og samme tvers over tak og gulv...Er ikke stendere som er bærende tykkere eller???
Bor i et lite ett-planshus fra 1968 på 100m2...og har forstått at man ofte ikke har bærende vegger innendørs i så små hus med ikke-innredbar loft, men lar ytterveggene være bærende...feil eller???
Takknemlig for svar så vi ikke får for høyt under taket en dag
