Hei, jeg har et gammelt rønne som jeg skal gi meg i kast med å renovere ;D
Det er ingen isolasjon i veggene. Bare i gulvbjelkene. Det er bygget i stående spontet plank 3-5 tommer, og også liggende type stokker har jeg sett på noen steder. Jeg har hatt en kar som sa at det ikke er noen direkte bærende vegger i det. Men jeg har jo en overetasje også. Og det må vel være noe som bærer opp overetasjen??