4.157 lest ·
21 svar
4k lest
21 svar
Baderomsvegg mot skorstein
U
Utsliten och utdömd
Bygningsvaktmester
· 2 801 innlegg
Utsliten och utdömd
Bygningsvaktmester
- 2.801 innlegg
Helt vanlig 13mmH Hellan10 skrev:
Når inspektøren var på plass så visste han ikke om det var ok men han kom tilbake og skrev også i uttalelsen/protokollen at det var tillatt men vanlig pappbekledd fra brannsikringssynspunkt.
Vår flislegger ville også ha vanlig pappbekledd for han sa at folien sitter bedre på den enn våtromsgips med glassfiberduk
Snakket med feieren i dag som mente vi skulle sparkle opp murstokken og flislegge rett på. Deilig
Hvordan gjør man da med tetningssjiktet på denne veggen? Hadde tenkt å bruke folie på resten av rommet, men kan man kombinere rullet og folie eller hva synes dere er smartest?
Hvordan gjør man da med tetningssjiktet på denne veggen? Hadde tenkt å bruke folie på resten av rommet, men kan man kombinere rullet og folie eller hva synes dere er smartest?
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 419 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.419 innlegg
Folie overalt?H Hellan10 skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 419 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.419 innlegg
Bare fordi man kan kjøre uten folie betyr ikke at man må. Jeg er egentlig ikke den du skal lytte alt for mye til, men jeg ville sett folie som eneste alternativet her. Eventuelt kan man trenge å bytte lim eller velge riktig lim for å fungere overalt, det er litt av en jungel av produkter og alternativerH Hellan10 skrev:
Ja det er ikke helt selvfølgelig. takk for råd!Rickard. skrev:
Bare fordi man får kjøre uten folie betyr ikke at man må. Jeg er egentlig ikke den du skal lytte alt for mye på men jeg ville sett folie som eneste alternativet her. Eventuelt kan man trenge å bytte lim eller velge rett lim for å fungere overalt, det er litt av en jungel av produkter og alternativer![]()
Klikk her for å svare