Hei
Noen som har kjøpt B-sortering av panel & kan dele erfaringen sin?
Er jo ca halve prisen. Men kjedelig om man angrer etterpå.
I vårt tilfelle så skal vi ha den i skråtaket opp til mønet.
 
Som du sier. Halv pris, og i mitt tilfelle, 10 - 20% spill avhengig av hvor lange biter du trenger.
 
Intet Intet skrev:
Som du sier. Halv priset og i mitt tilfelle, 10 - 20% spill avhengig av hvor lange biter du trenger.
Er du fornøyd ?
 
Jeg har kjøpt en del andresortering. De "feil" som pleier å være er at det er mer kvist og en del tørrkvist med sprekker/hull. Bruker man samme kvalitet over hele flaten synes ikke jeg det spiller noen rolle.
 
  • Liker
människa
  • Laddar…
människa människa skrev:
Er du fornøyd?
Veldig. De gode var gode. De dårlige var dårlige. Ikke noe merkeligere enn det. Deretter er naturligvis hver eneste bunke forskjellige.
 
Ja ok så du sorterte bort 10-20% 👍
Hvor kjøpte dere?
 
Det var lenge siden men prinsippet er sikkert det samme. For å slippe jobb selger byggevarehandelen de billigere. Kjøp noen bunter ekstra så har du i reserve.

Kjøper også interiørdetaljer som dører og skap på andresortering. Hittil har det vært knapt merkbare defekter.
 
  • Liker
människa og 1 annen
  • Laddar…
Vi vurderer å kjøpe fra Kindsbygden.
Hvor kjøpte dere fra? Hvilke andre bedrifter selger b-sortering?
 
Jeg har kjøpt grangulv i Kindsbygdens B-sortering. Veldig fornøyd. Noen gjennomgående kvister og slag, men jeg velger å se det som at det gir gulvet mer liv. Kort sagt, helfornøyd.
 
Toppen! Takk Kmnelhas 😊👍
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.