Hei
Noen som har kjøpt B-sortering av panel & kan dele erfaringen sin?
Er jo ca halve prisen. Men kjedelig om man angrer etterpå.
I vårt tilfelle så skal vi ha den i skråtaket opp til mønet.
Noen som har kjøpt B-sortering av panel & kan dele erfaringen sin?
Er jo ca halve prisen. Men kjedelig om man angrer etterpå.
I vårt tilfelle så skal vi ha den i skråtaket opp til mønet.
Jeg har kjøpt en del andresortering. De "feil" som pleier å være er at det er mer kvist og en del tørrkvist med sprekker/hull. Bruker man samme kvalitet over hele flaten synes ikke jeg det spiller noen rolle.
Det var lenge siden men prinsippet er sikkert det samme. For å slippe jobb selger byggevarehandelen de billigere. Kjøp noen bunter ekstra så har du i reserve.
Kjøper også interiørdetaljer som dører og skap på andresortering. Hittil har det vært knapt merkbare defekter.
Kjøper også interiørdetaljer som dører og skap på andresortering. Hittil har det vært knapt merkbare defekter.
Klikk her for å svare