Vi har flyttet vårt hallgulv med katastrofalt resultat.
Vi har brukt Kiilto termoplan som vi har hatt tørt lagret i ca 6 måneder.
Avrettingsmassen vil ikke flyte ut, den fordeles utrolig merkelig med områder med bare sand, masse glassfiber som flyter opp på overflaten, og nå etter to døgn er det fortsatt flekkvis mykt på overflaten og hvis jeg karver med en kniv på et vilkårlig sted kan jeg lage et hull i hele sjiktets tykkelse uten problemer.
Jeg legger ved et bilde.
Hva har gått galt???
Vi har blandet i henhold til instruksjonene og har flyttet flere gulv tidligere uten noen som helst problemer.
Jeg har forstått at det blir problemer med utgått avrettingsmasse, at det ikke kan herde. På posen står det at lagringstiden er 12 måneder ved tørr lagring. Men hvordan vet jeg hvor lenge det har ligget på lageret hos Bauhaus? Står det noen datomerking på posene? Jeg har ikke sett noen.
Vi har blandet etter instruksjonene. På Kiiltos support sier de at vi har brukt for mye vann, men det vet jeg at vi ikke har... Akkurat nå avventer vi for å se om det herder til slutt eller hva som skjer. Det er betongplate på mark, og vi skal legge fliser på gulvet, så hvis vi bare får god vedheft med fiksativet, er jeg ikke så bekymret for styrken på sparkelmassen. Fremtiden får vise hva som skjer. Siste alternativet er å pigge bort alt sammen, men det føles ikke særlig moro.
/C
Det skal alltid finnes produksjonsdato på sekkene, har du eksakt rett mengde kaldt rent vann og blandet med maskin under foreskrevet tid og ventet 5 min og kjørt rundt med blanderen igjen. Har du oppbevart sekkene riktig og at datoen ikke har passert så skal det absolutt ikke oppføre seg slik som du påviser.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.