J justusandersson skrev:
Det ser litt hjemmebygget ut. Minste avvekslingsbjelke ved 140 cm gjetter jeg er limtre 42x180. Det tilsvarer omtrent 45x195 C 24.
Kan bare være enig. Bjelken er 55mm men kan ikke se hvor stor den er oppover dessverre og vil ikke bryte opp for mye heller. Lengden er 1920mm.

Det der må jo være en kortling som ikke gjør mer enn å bære skinnen som skyvedøren henges på? Om ens det, ser ikke hvordan skinnen er montert.

Veggregelen ser jo ut til å være typ 75, tenker jeg. Tror man må montere bort en bit over åpningen for å se ordentlig.

Jetkokos Jetkokos skrev:
Fast det der må jo være en kortling som ikke gjør mer enn å bære skinnen som skyvedøren henger på? Om engang det, ser ikke hvordan skinnen er montert.

Veggregelen ser jo ut til å være typ 75, tenker jeg. Tror man må montere bort en bit over åpningen for å se ordentlig.
Mener du at avvekslingen evt. ligger lenger opp? Slik er skinnen montert på siden av veggen. Finnes ingenting montert i bjelken.

• Skinnemontering av tre i en døråpning, med en skinnesystem på toppen uten synlig montering i bjelken over.
Jetkokos Jetkokos skrev:
Men det der må jo være en kortling som ikke gjør mer enn å bære skinnen som skyvedøren henger på? Om engang det, ser ikke hvordan skinnen er montert.

Veggreglen ser jo ut til å være typ 75, tenker jeg. Tror man må montere bort en bit over åpningen for å se ordentlig.
Denne reglen er 45x70

• En trestender i en døråpning med en målestokk på 45x70, omkranset av en sirkel tegnet i sort.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.