Hei Jeg har en stue som er bygget på en gavl på 60-tallet, nå ønsker jeg å åpne opp døråpningen til ca. 4,5 m for en åpen planløsning, hvordan dimensjonerer jeg belastningen med limtre eller jernbjelke, Huset er bygget på 30-tallet med doble stående 2"5 spontede. 1 og 1/2 planshus med tegltak Et stueinteriør med en åpning til et tilstøtende rom, dekorert med puter, en kunstplakat, og en hylle med glass.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.