Leter etter Alu eller stålprofiler som ser ut som et L med sidene 3x4cm eller noe i den retningen. Sett flere hus med tegl/puss som har det mellom vinduskarm og vegg for å skjule hullet som blir mellom karmen og veggen. Vært på en del steder og spurt, men ingen ser ut til å vite hva jeg leter etter eller har det i sortimentet. Kanskje kan gå til vindusprodusenter, men de er vel ofte bare interessert i å selge helhetsløsninger.

Blikkenslager føles for dyrt? men bare en følelse jeg har.

En bekjent sier at han har sett disse i en butikk før, men husker ikke hvilken butikk det var. Noen her som vet hva jeg er ute etter, kanskje har et navn på det eller vet hvilke firmaer som kan tenkes å ha disse i sortimentet? Typ K-rauta/byggmax/Beijer eller lignende firmaer?

Det er altså en type "foder" som rammer inn vinduskarmen jeg leter etter. Kan prøve å ta et bilde av et hus som har dette om dere ikke forstår hva jeg leter etter :)

Tror jeg skjønner hva slags plater du er ute etter...
Kjøpte faktisk mine hos "plåtis" og det var ikke så veldig dyrt.
Tror jeg ga 1500:- for plater til alle vinduene på huset vårt, og det gikk totalt 18 eller 20 i forskjellige lengder.
Da fikk jeg velge farge og nyanse også...

//Daniel

hoppsan, jeg som trodde det lutet mot noen hundre / løpemeter. Man har nok gått på for mange skrekkhistorier på ulike forum og lignende :)
Skal ta meg til noen blikkenslager til uken og høre. Håper at det er i nærheten av den prisen du har fått :)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.