50kr for en putshake høres mye ut i mine ører. Finnes det noe alternativ til dette som man kanskje kan fikse relativt enkelt selv?

20 kr per stykk ok nice, nå er det bare 180 kr mer jeg må betale i drivstoff :)

Finnes det ikke noe jeg kan bruke for å lage mine egne eller så? typ bøye armeringsjern man kan få gratis som spill eller så?

Om 20:- stykk er for dyrt kanskje man skal legge prosjektet på is og samle krefter litt mer.

Stefan N skrev:
Om 20:- stykk er for dyrt kanskje man skal legge prosjektet på is og samle krefter litt mer.
Problemet for TS er nok at det ikke finnes Biltema i Ø-vik.

Men å feste bordet kan man gjøre med et par spiker eller plugge og skru om man nå ikke vil kjøpe et par putshaker som holder flere i generasjoner....

A
Klart man kan bøye til et par biter armeringsjern og spisse til. Men før man har fått til en holdbar form på jernene og spisset dem så har man brukt betydelig mer penger i tid.

Da tolker jeg det som at det ikke finnes noe enkel billig alternativ med enkel justering.

P
Ikke kjøp biltemas i alle fall da de er ganske dårlige ... spissen går av for ingenting

Mure opp baner å trekke av mot så slipper du alle problemer og klart mest økonomisk!

schmakita skrev:
Mure opp baner å dra av mot så slipper du alle problemer og klart mest økonomisk!
Pussehakene har man når man f.eks. murer ytterhjørner. Baner har du når du pusser midt på veggen.

• Liker
schmakita
  • Laddar…
oceanis skrev:
Putshakene har man når man f.eks. murer ytterhjørner. Baner har du når du pusser midt på veggen.
Man lærer noe hver dag! :thumbup:

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.