Holdt du deg framme nå Jeppeknaster når Jula i Luleå (forutsetter at du finnes i nærheten av Luleå med tanke på avataren) byttet lokaler og solgte ut hele sortimentet for 50%? Jeg kom for sent men plukket noen småting, blant annet Schneiders skruvklammer. Det er ikke helt feil med 50% på ALT i en slik butikk som Jula som har så mye smått og godt.

For øvrig har jeg samme opplevelser om alt som er merket ANSLUT, det dårligste av lavprismerkene.

jeppeknaster skrev:
Ikke glem å ta med kvitteringen."

Mitt svar:

"Men vær så snill. Jeg har ikke kvitteringene på stifter, som jeg i tillegg har kjøpt i forskjellige omganger, i over et år...
Har dere noen anelse om markedsføring og hvordan man håndterer veldig misfornøyde kunder så kan dere bedre enn å tilby "pengene tilbake".
Nå har jeg ikke handlet mye hos Jula men ble medlem i deres kundeklubb i sommer og hvis jeg logger inn på mine sider kan jeg se alle kjøp jeg har gjort hos dem
Med kvitteringsnummer og detaljert om hva jeg har kjøpt så hvis du er medlem kan du sikkert finne dine kvitteringer.
Eksempel med viss info fjernet:
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TD="class: strong"]Kvitteringsnummer[/TD]
[TD]77xx/xxxxx2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Dato[/TD]
[TD]2012-07-12[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Varehus[/TD]
[TD]Jönköping[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Betalingsmetode[/TD]
[TD]Store Cash[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: order orderInfo"]
[TR]
[TH="colspan: 2"]Kundeinformasjon
[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Navn[/TD]
[TD="width: 170"]Pxxxxxxxx JAN[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]c/o[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Gateadresse[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Postnr. og sted[/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: strong"]Land[/TD]
[TD]Sverige[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: order"]
[TR="class: header"]
[TH]Artikkelnummer[/TH]
[TH="width: 310"]Betegnelse[/TH]
[TH="width: 50"]Antall[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]á pris[/TH]
[TH="class: rightAlign, width: 50"]Delesum[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]799030[/TD]
[TD]BALJE ZINK 31L[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]99,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]403101[/TD]
[TD]SKJØTELEDNING 10M RDO 3G1.5[/TD]
[TD]1[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]129,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]948048[/TD]
[TD]PARAFINLAMPE 28CM "ANTIK"[/TD]
[TD]2[/TD]
[TD="class: rightAlign"]59,00[/TD]
[TD="class: rightAlign"]118,00[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 3"][/TD]
[TD="class: description"]Netto[/TD]
[TD="class: rightAlign"]276,80[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Mva.[/TD]
[TD="class: rightAlign"]69,20[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: description"]Beløp[/TD]
[TD="class: rightAlign"]346,00[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nimajneb skrev:
60 eller 75mm spiker, helst fra byggmax da den allerede fra starten er myk. En minipolygrip, for eksempel fra knipex gir en først klemming av spikeren som man deretter forbedrer med hammeren. Tar ikke mange sekunder per spiker.
Er ikke enig i at byggmax spiker er dårligere enn andre, derimot er varmforsinkede spiker alltid mykere enn blanke.

norrbottenstorpet skrev:
Holdt du deg framme nå, Jeppeknaster, da Jula i Luleå (forutsetter at du befinner deg i nærheten av Luleå mtp avataren) byttet lokaler og solgte ut hele sortimentet for 50%? Jeg kom for sent, men han plukket litt småting, blant annet Schneiders skrueklammer. Det er ikke helt feil med 50% på ALT i en slik butikk som Jula som har så mye smått og godt.

For øvrig har jeg samme opplevelser om alt som er merket ANSLUT, det dårligste av lavprismarkene.

Kom sent jeg også, men rakk å lade opp med Schneiders klammer akkurat som deg (selv om de har oppført seg som idioter, er de dessverre for bra til at jeg vil nekte å handle der... 🙂 Ifølge en venn som var der allerede på morgenen, var det relativt utplukket fra starten. Blant annet var de attraktive maskinene borte. Var innom den nye butikken i går, og det var skikkelig bra. Orden og struktur, enormt mye bedre utvalg og bedre lokaler.

Kommer aldri mer til å handle en eneste Anslut-gjenstand, den saken er sikker. For øvrig har de, som noen nevnte tidligere i tråden, fjernet Anslut-klammeret fra sortimentet. Hyllene der de skulle være gapet helt tomme. Samme var det med Ansluts stikkontakter. Helt tomt. Og det skyldes neppe at de er utsolgt...

JanPaananen skrev:
Nå har jeg ikke handlet mye på Jula men ble medlem i deres kundeklubb i sommer og om jeg logger inn på mine sider kan jeg se alle kjøp jeg har gjort hos dem
Med kvitteringsnummer og detaljer om hva jeg har kjøpt så er du medlem kan du nok finne dine kvitteringer.
Det var mer enn jeg visste, takk for den informasjonen. Kan være godt å vite fremover. Dessverre hjelper det ikke meg da klammeret ble kjøpt før jeg ble medlem.

Elkludde Elkludde skrev:
Er ikke enig i at byggmax spiker er dårligere enn andre, derimot er varmgalvanisert spiker alltid mykere enn blank
Byggmax spiker slår jeg aldri inn uten beskyttelsesbrillene på. At de er myke i jernet er en vanesak. Men at de er harde i galven er farlig for synet!

jeppeknaster jeppeknaster skrev:
Det gjør ganske mye da jeg ikke engang har trukket FK:n ennå. Tenker ikke bygge inn dritt til ettertiden.
Du kan trekke (flex) rørene så krokete du vil og kan mellom regler, med og uten isolasjon osv. Men visst faen skal ikke klemmen sprekke!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.