Marge 30000:- for slangen og platen høres dyrt ut, for 90m2
plate og slange 20mm ga jeg 8400:-

Hva gjelder kassettbåndene er de ikke bare dyyyre, det er
også stor risiko for nedhenging med dårlig varmeoverføring som resultat.
 
Ekke -> Det er ikke bare for slang + plater, det inkluderer alt annet som trengs også (transformatorenhet, romtermostater, styringsenheter, shunter og alt hva det er...)
 
Bob_the_builder
Ekke skrev:
Marge 30000:- for slangen og plåten høres dyrt ut, for 90m2
plåt og slang 20mm ga jeg 8400:-
Hvor kjøpte du dette, Ekke? Høres ut som rene stjålet gods! ;D
 
En helt vanlig byggegrossist i S-vall, kanskje jeg skal begynne å deal materiale til dere som ikke har fått så bra priser? ;D
 
Spørsmålet er fritt og svaret får man ta som man får!! ;D
Nei! Men du kan alltid kjøpe via meg! ;D
 
Forresten Stefan Forslund, du er en meget merkverdig fyr
først mailer du og ringer til meg ti-talls ganger og vil at jeg
skal hjelpe deg med en maskinentreprenør, når jeg da gjør
det svarer du ikke i telefon til tross for at denne entreprenøren
har ringt deg et antall ganger?! :o :-/ Hva er det du er ute etter
??
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.