12.039 lest ·
20 svar
12k lest
20 svar
900 eller 1200 gips
Er ingen ekspert på dette, ville bare opplyse om at det ikke var tillatt og at det fantes informasjon å hente.
Jeg satte kottlinger for å få noe "reelt" å sette opp saker bak flisene, 45-200 burde klare det meste.
Jeg satte kottlinger for å få noe "reelt" å sette opp saker bak flisene, 45-200 burde klare det meste.
Njae mener vel kakelspesialisten i sthlm som jeg fikk snakke med deres mest kunnskapsrike fyr om luxskiver, men tydeligvis hadde han feil da. Men blir det ikke litt tynt å sette f.eks 1 luxskive eller masterboard eller lignende 1 lag? da skulle man mao trenge å sette 2 lag og da kommer jo kostnaden for å bygge baderom til å bli ca 7-9 ganger dyrere for underarbeidet enn i dag om ikke mer, evt om man setter 20 mm luxskive?Richard A skrev:
Medlem
· Södermanland
· 243 innlegg
Så anbefalingen er å regel tett, f.eks. cc300, kortle til man blør og deretter et lag godkjent overflateskive?
Klikk her for å svare