Er ingen ekspert på dette, ville bare opplyse om at det ikke var tillatt og at det fantes informasjon å hente.
Jeg satte kottlinger for å få noe "reelt" å sette opp saker bak flisene, 45-200 burde klare det meste.
 
SnickareEk skrev:
Det merkelige i det hele er når forhandleren sier at det er ok å ha plyfa bak de nye platene. Føles i så fall veldig misvisende.
Hvis du mener fyren i byggevarehandelen, så har jeg under mitt baderomsbygging ikke funnet noen som kan noe om dette, dessverre.
 
Richard A skrev:
Om du mener fyren i byggevarebutikken, så har jeg under mitt baderomsprosjekt ikke funnet noen som kan noe om dette, dessverre.
Njae mener vel kakelspesialisten i sthlm som jeg fikk snakke med deres mest kunnskapsrike fyr om luxskiver, men tydeligvis hadde han feil da. Men blir det ikke litt tynt å sette f.eks 1 luxskive eller masterboard eller lignende 1 lag? da skulle man mao trenge å sette 2 lag og da kommer jo kostnaden for å bygge baderom til å bli ca 7-9 ganger dyrere for underarbeidet enn i dag om ikke mer, evt om man setter 20 mm luxskive?
 
Reglerer man CC30 får man kjøre med enkelgips fra gyproc. Koster bare drøyt 3 ganger vanlig gips :rolleyes:
 
Så anbefalingen er å regel tett, f.eks. cc300, kortle til man blør og deretter et lag godkjent overflateskive?
 
På CC30 trenger du ikke å kortslutte annet enn der blandebatteri/skap/vask skal være så vidt jeg vet. Sjekk her så ser du de forskjellige mulighetene.

Gyprocen er glassfiberarmert i midten så den burde holde synes man.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.