Hei,

Skal henge opp en TV som veier 36 kg på en vegg. Veggen består av masonittplate + perlestaffpanel.

bør jeg sette festet i en plate som jeg skrur fast i stendere eller kan jeg skru fast festet direkte i perlestaffen + masonitten?
 
Mats-S
H hildrutt skrev:
bør jeg sette festet i en plate som jeg skrur fast i stenderne
Ja! Jeg ville i hvert fall ikke tatt sjansen på at "det holder nok".
Med mindre du når stenderne direkte gjennom festet, da kan du droppe platen.
 
  • Liker
JohanLun
  • Laddar…
Kan du ikke skru i reglene uten å bruke en planke?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.