Hei !

Noen som har erfaring med byggmax gulv?
Noen andre gode alternativer?

Mvh Mattias
 
Mmmmm hva vil du vite??
 
Hei !

Hvordan er noten på gulvet?
På noen billige gulv er den av en for svak konstruksjon og da blir gulvleggeren mindre fornøyd.
Garantier sammen med vannbåren gulvvarme?
Er det pent (jevnt i lakk, ingen reparasjoner)
Jeg har ikke sett deres gulv ennå, det blir neste uke en gang.

Mvh Mattias
 
Vi kjøpte eikeparkett 14 mm på K-rauta for 229 kr/kvm, jeg tror at produsenten het Upofloor fra Finland. Vi kjøpte dette gulvet til hele overetasjen, snekkerne syntes det var veldig bra å legge inn. I underetasjen har vi eikeparkett fra Tarkett, ingen større forskjell. Dog er det mer "liv" i gulvet på overetasjen, kvistmerker.
 
Noten er det vel litt så-som-så med, men den går å få sammen. Den er veldig jevn i kvaliteten, ikke en eneste reparasjon eller stygg planke har vi funnet på 100m2, men som sagt bananformen på enkelte planker kunne få en til å bryte sammen.
 
Hei Annika. Du skriver at dere har kjøpt gulv fra Upofllor. Hva brukte dere under gulvet? Som trinnlydsdemping og fuktsperre. Jeg ser at Upofloor har noe som heter Tupoflex, har dere brukt det materialet?
 
Vi la inn gulvet på loftet og la inn gulvfoam fra Tarkett over gulvsponplatene.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.