Jeg har gått rundt og trodd at det var en porøs treetex-plate bak tapetet i dette rommet. Som jeg tenkte skulle bli et problem nå når jeg ville skru opp en TV på veggen. Men - det ser jeg jo nå at det er det vel ikke alls… Hva er det vi skuer på bildet?

Med vennlig hilsen,
Plate-amatøren
 
  • Veggen med montert bygningsplate, muligens ikke treetex. Spørsmål om materialet i forumtråd om oppheng for TV.
  • Veggoverflate av gips eller liknende materiale med en tydelig horisontal skjøt og et hjørne med paneler eller listverk.

Beste svar

ser ut til å være baksiden på en fiberboard ^^
 
  • Liker
annabanana
  • Laddar…
Takk @HogeN! Dette rommet kan nok ha blitt renovert litt mer omfattende en gang til, utover hva vi trodde da vi kjøpte huset. Høres det rimelig ut at man kan ha satt opp dette rundt 1990 og tapetsert direkte på?
 
A annabanana skrev:
Takk @HogeN! Dette rommet kan nok ha blitt renovert litt mer omfattende en gang til, utover hva vi trodde da vi kjøpte huset. Høres det rimelig ut at man kan ha satt opp dette rundt 1990 og tapetsert direkte på?
det kunne man.

har selv Haltex på veggene.. la på et tynt lag tapetklister og lot det tørke før jeg satte opp tapeten..ser normalt ut men faller noe mot veggen blir det merker
 
  • Liker
annabanana
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.