jarlh
5 029
Poäng
2 328
Medlem i
208
Startade trådar
6 dec 2004
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
jarlh svarade i tråden Revision samfällighetsförening.Den nuvarande styrelsen har haft ett möte hittills, det konstituerande i juli förra året. Det protokollet fick jag en kopia av, och... -
jarlh svarade i tråden Revision samfällighetsförening.Så om nuvarande styrelse gör en massa allvarliga fel nu i maj-juni så är det inget som jag som revisor ska känna till? Dvs. de kan... -
jarlh svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Tjugotalet, det är ju nu! -
jarlh svarade i tråden Avslutad: Vinn ett presentkort hos jem & fix!.1) 82 butiker. 2) Badrummets spotbelysning är dåligt på alla sätt. Spottarna har alldeles för smal stråle, så ljuset blir "randigt"... -
jarlh gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det funkar så att fastighetsägaren disponerar sin mark rätt fritt och förväntas göra det också med hänsyn till att allmänheten ska ha... -
jarlh svarade i tråden Humorhörnan ....Jag frågade AI om en ny samlingsplatta, blev rätt oväntad dialog: -Vill du att jag ger en kort, sarkastisk kommentar istället eller... -
jarlh svarade i tråden Varför blir toaletten brun fast vattenanalysen är bra?.I många, men inte alla. -
jarlh svarade i tråden Avslutad: Vinn en högtryckstvätt från testet!.1) Först av allt skulle soptunnorna få sig en omgång, därefter bilar, uppfart, trädgårdskrukor och annat. 2) Jag är hård men rättvis.
Bilder
Visa mer
jarlh har laddat upp 222 bilder.
Filmer
jarlh har laddat upp 5 filmer.
Allmän info
- Kön
- Man