1 600 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ibland följer den med, ibland inte...
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Svarta listen kommer försvinna till förmån för en snabbare och mindre buggig sida. Förändringen kommer ske nästa vecka. Länkarna Bevakningar, Deltagit och Inställningar kommer att flyttas ned till submenyn i närheten av Senaste inläggen.
Redigerat:
Det är nu man vill ha en ogilla-knapp!Per Eskilsson skrev:
Ge mig tillbaka min svarta list!
Äsch, skit i färgen!
Ge mig min list tillbaka!
Klicka här för att svara