V
vectrex: Har en del överblivet material från när jag byggde ihop och armerade min platta. Känns dumt att slänga. Armeringsdistanser, hack för 40 och 50mm nivå. Drygt 100st (var 250 i lådan från början men den var inte full då). 100kr. Cellplastspik (för att foga ihop cellplastlagren), minst 100 återstår samt 8st Fixeringskil BEWI. 100kr. Armering. 6 meter långa 8mm armeringsjärn, 5st,
0 svar · 1,1k läst
·
riob
riob: [bild] jag har köpt ny frånluftsvärmepump och tänkte sälja min gamla men fullt fungerande. Cirkpump, fläkt och exp-kärl bytt nyligen.
0 svar · 1,7k läst
·
T
Turntimber: Hej. Jeg vil gerne købe Snedkerbogen i 2 bind. Bor i Danmark, men har familie i Sverige. Kontakt mig privat på min mailadresse, tak. Mvh. Paul
3 svar · 3,9k läst
·
A
andersda: Har du gsm modulen kvar?
7 svar · 2,9k läst
D
Dagny83: Tänkte vädra intresset på mina maskiner som mest står oanvända då barnen tar upp min tid. Har en felder k7f justersåg ca20-25000 beroende på vilka klingor jag skall skicka med. Samt en Stenberg ket600, en mycket robust kombimaskin ca 2 ton gjutjärn. Till den finns massa tillbehör och är i mycket bra bruksskick. Vill ha 20000 kr för den. Jag har använt detta till att bygga
0 svar · 887 läst
T
Tykon: Nu kommer den definitivt rosta, igår hamnade den på skrothögen så den är inte tillgänglig längre. Lås gärna tråden.
3 svar · 1,2k läst
·
L
Lambr1: Justerbord till bordssåg som löper på kullager mot en stålstång. Har suttit på en Wadkin Bursgreen AGS10 men passar säkert andra sågar. Viss ytrost finns. Se bilder. Jag byter helst mot spånsugsrelaterade grejer eller något annat som har med snickeri eller verktyg att göra. Finns i Fålhagen, Uppsala. Skicka PM om du är intresserad. [bild] [bild] [bild] [bild]
0 svar · 1,2k läst
·
Lexington
Lexington: Hej. Finns pistolen kvar? Var i Skåne?
1 svar · 1,2k läst
·
R
ravve007: Nibe Alpha Combi, ca 3 år gammal, säljes. Elpatron 6 KW samt oljebrännare Bertone ingår. Kvitto på pannan finns, ligger på 60-70 tusen om jag inte minns fel (har kvittot i källaren) ;) OBS: Jag har ingen aning vad man kan få för en sån? Kan inte tas ur bruk än tills vi har bytt värmesystem, dvs kan hämtas om någon månad eller så... Ge bud så får vi se om det låter intressant.
0 svar · 1,9k läst
michfris
michfris: [citat] Hej, Den är kvar minsann, mina grannar ville ha den men har sålt sitt hus.. så jag fick tillbaka den i dagarna. Hämta i Hallsberg söder om Örebro eller postas?
3 svar · 3,9k läst
·
C
Crebel: Två kanalfläktar köpta från Soliduct. Fläkt 1: En större fläkt, helt oanvänd (VKA 200LD): 600 kr Fläkt 2: Mindre använd men fullt fungerande (VKA 125LD, behövde större kapacitet efter utbyggnad): 200 kr [bild] [bild]
0 svar · 883 läst
·
Hennke85
Hennke85: [citat] Såld.
1 svar · 2,1k läst
·
A
ajn82: Har fått en granitkeramik platta över som vi tänkte kolla om någon har intresse att köpa. Den är 2400 x 1200 mm stor, dvs 2,4x1,2m. Är en imitation av marmor av typen Saint Laurent. Kanske något för någon som bygger utekök, eller vill göra en fondvägg i t.ex en gästtoalett. Köparen hämtar i Trelleborg. [bild] Den blå himlen reflekteras i plattan, så den är lite mörkare och
0 svar · 1,5k läst
·
A
ajn82: Säljer en ny, oöppnad förpacking, pelletsbrännare av typen Viking Bio 20. https://varmebaronen.se/viking-bio-pelletsbrannare/ Vi har bestämt oss för att sluta elda pellets efter att det kom i konflikt med vår FTX ventilation, fick en helt ny brännare i ersättning av ventilationsfirman som jag därför nu säljer. Om pannan installeras av en auktoriserad installatör får man garanti på
0 svar · 1,4k läst
·
alm82
alm82: Såld!
3 svar · 3,3k läst
·
P
Anonymiserad 22996: Sålda
1 svar · 795 läst
P
Anonymiserad 22996: Såld
1 svar · 829 läst
F
Fixarjon: Hej, Har bytt omkopplare och uttag i huset till en design som passar oss bättre. Säljes de elko som satt där idag. 750kr för allt kanske är rimligt, kom med bud! Kan levereras inom gbg alt skickas.
0 svar · 585 läst
·
T
Thesvensk: Säljes en Garo P100 huv för väggmontage med MVC ATE 2-1B insats. Två uttag med varsitt personskydd samt timer. Fint skick på allt! https://imgur.com/a/7dLhzcD https://www.elbutik.se/product.html/p100-kapsling-likalas?&gclid=EAIaIQobChMI5KTy2cfn3AIVHoGyCh16IA4iEAQYASABEgJ6XPD_BwE 1500kr, kan skickas! [bild]
0 svar · 848 läst
kashieda
kashieda: Du kanske kan markera ditt senaste inlägg som "bästa svar", så syns det i tråden.
4 svar · 4,7k läst
·
PeterJeffrey
PeterJeffrey: [citat] finns den kvar?
2 svar · 1,7k läst
·
L
Lotta B: [citat] I Tvååker utanför Varberg.
5 svar · 1,1k läst
·
C
chris_sodd: Proffskalibrerad geiger/radioaktivitetsmätare från tyska Gamma Scout slumpas för 1600:- (nypris för denna: 4000). Köpte då jag var spekulant för hus som ev hade blåbetong i sin grund, den fungerade då väl för sitt ändamål, fann utslag i ett av husen som senare fick saneras innan försäljning. Riktigt tålig modell med industriell byggkvalitet. Har även avancerad funktioner som tex
0 svar · 1,8k läst
·
M
Micke_Ju: Nej, den är såld sedan länge.
3 svar · 4,5k läst
·
P
Pysslarn: Vi säljer 30-35 kvadratmeter (ev något mer) vacker Offerdalsskiffer. Det är oregelbundna plattor som fortfarande ligger på pall i centrala Varberg. För att du inte ska betala för mer än du får tar vi endast betalt för 30 kvadratmeter och priset är 490 kr per kvadratmeter. Skicka pm om du är intresserad. //Ronnie
0 svar · 641 läst
R
Robert-san01: Såld
1 svar · 1,3k läst
·
R
Robert-san01: 7k x1000st + 750st kombi skruv 30mm för plåt eller träregel. 550kr 5k x1000st för träregel 30mm. 200kr. Denna funkar tyvärr mindre bra med Festool och Makita automater. Därav priset. [bild]
0 svar · 761 läst
·
Tomtom79
Tomtom79: Det går åt kvickt nu... är just u knappt 12 kvar, 5 av dem ska eventuellt en köpare ha som kommer imorgon innan lunch. Så förmodligen är det bara 7 kvar efter lunch imorgon...
4 svar · 1,9k läst
·
L
lassebrun: Markvibrator: Atlas Copco lg300 Jag hyr ut en 300kg markvibrator med elstart och fram/back. Packar smidigt och snabbare än mindre maskiner. Betongblandare 135L Har även en betongblandare i bra kvalitet som står. Pris: Efter överenskommelse, jag är inte omöjlig och vill att grejerna används till roliga projekt! Skicka PM vid intresse. Jag kan köra ut i Linköpings närområde. Väl mött
0 svar · 1,9k läst
·
B
Bamsefar: Jag har "byggt om lite" så numera är det 8 stycken Fibaro Wall Plugs lediga - Säljes för 400 sek/styck. Föredrar affär IRL (In ReaL Life) hör i Stockholm, och betalning via SWISH.
0 svar · 594 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.