RompisKompis
RompisKompis: Tja, det stod väl inget om att den måste bort omgående?
3 svar · 1,7k läst
D
Dm9: 2st vridfönster och 2st vänsterhängda fönster. Från 80-talet och i lite slitet skick men går nog att få ordning på. Bilder kan ordnas vid intresse
0 svar · 607 läst
A
adamdny: Såld!
1 svar · 1,3k läst
Isakare
Isakare: Wagner 585i Flexio, köpt för ca 5 år sen, då använd en gång för att lacka 9 innerdörrar, behållaren för att måla väggfärg är aldrig använd. Betalade 1695:- så jag sätter ett pris på 800:- Sprutan finns på norra Färingsö, som ligger 3,5 mil från Sth.C [bild]
0 svar · 1,0k läst
·
S
Snel77: Fin innerdörr med glasruta, original från 60 talet. Träslag gabon (?) Med trycke och [bild] [bild] dörrkarm. Mått 82 x 201 cm
0 svar · 4,4k läst
·
S
Snel77: Kraftig ståldörr ca 203 x 95 cm x 55 mm säljes, gedigen och tung. Med stålkarm. [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
0 svar · 949 läst
·
C
Carpent: En fin gammal svarv från LM Ericsson finns nu till salu på Tradera. Svarven har många tillbehör, gå gärna in och titta om det kan vara något av intresse. https://www.tradera.com/item/417856681 [bild] [bild]
0 svar · 3,0k läst
·
K
KjellTimell: Ett Gira 1080 00, USB gränssnitt. Använd ett fåtal gånger, ej varit permanent installerad. Pris 700kr En 4-kanals dimmeraktor, MDT AKD-0401.01, helt ny i kartong. Pris: 1500kr Spårbar frakt för 63kr, eller avhämtning i Södra Stockholm.
0 svar · 604 läst
·
S
Snel77: Undrade bara om alla tillbehör ingår, så det var ju bra att den är komplett.
3 svar · 2,1k läst
·
L
lingonlingon: Bjuder 500kr
3 svar · 2,9k läst
·
S
Snel77: Hej, har du kvar den ?
1 svar · 2,0k läst
·
S
Snel77: Braskamin säljes, ser fin ut men själv har jag inte använt den. Finns i Skurup.
0 svar · 696 läst
·
slacker
slacker: Även originalkartong och isolering finnes - Ingen!? Bud mottages.
1 svar · 1,5k läst
·
ClasseClas
ClasseClas: Sålt via Blocket.
1 svar · 2,3k läst
·
T
Tindrebäck: Skänker bort fyllnadsmassor från uppgrävd del av gräsmatta. Finns i fålhagen i uppsala och det går att köra ända fram med bil.
0 svar · 956 läst
·
G
gww: SÅLD
11 svar · 5,2k läst
·
J
JSten: Blev en rulle över när jag byggde garaget, har ingen direkt användning av den, så istället för att den ligger och samlar damm här så ser jag gärna att den kommer till användning. Så, en hel, obruten rulle T-Vind Super 2,74x25m från T-Emballage. Jag gav 700kr, du får den för halva priset 350kr. Används på den kalla sidan av isoleringen för att förhindra luftrörelse och fukt, mer
0 svar · 957 läst
Schacknisse
Schacknisse: Jag har en Kombimaskin Kity 511,521,535 och en spånsug till salu för 4000 kr. Mvh/Roger
0 svar · 1,2k läst
G
Gårdsboende: Allt sålt:ok:
2 svar · 4,1k läst
·
oscar_v
oscar_v: Hej, vi har mer än 70m3 fyllnadsmassor, lera, jord sten som bortskänkes mot avhämtning. Finns i Saltsjö-Boo Nacka. ring: 0733-794489
0 svar · 910 läst
es.suhaggyB
es.suhaggyB: Hidealite Milo Pillar 3000K, Antracite int ingjutningsgods. pris 1800kr plus ev frakt. Ej prut! https://www.hidealite.com/sv-se/produkter/utomhus/pollare/milo-pillar-_-265633
0 svar · 984 läst
fln213
fln213: Hej, ber om ursäkt. Den är såld tyvärr.
2 svar · 1,2k läst
·
J
JanneHa: [citat] Missade att dom var sålda.
3 svar · 1,2k läst
E
Erikor: Såld,
1 svar · 1,3k läst
·
E
1 svar · 1,3k läst
·
TeroM
TeroM: Färgsprutan och rollboxen sålda.
3 svar · 1,2k läst
·
Sturmtiger
Sturmtiger: Hej Du Är den fortfarande till salu?
1 svar · 5,3k läst
·
stigen
stigen: Såld! På Blocket efter någon timme.
4 svar · 3,8k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.