Säljes, Uthyres & Skänkes
Ulrika_Haninge: Vit garderob från Ballingslöv blev över när vi flyttade in i vårt nya hus. Den är helt oanvänd, handtag omonterat medföljer så att du själv kan välj i vilken höjd det ska sitta Mått: Bredd: 59,5 cm Djup: 59,5 cm Höjd: 210 cm Pris: 450 kr Mvh Ulrika Gardesten Tel: 0739622902 Finns i Haninge/Tungelsta i Stockholm
jackass2: En bättre begagnad SWEP plattvärmeväxlare säljes för 1000 kr. Den är stämplad 10 bar och 90 grader. På primärsidan D22 röranslutning och sekundärsidan har R20 utv anslutning. Kan hämtas i Finspång. Ev. frakt betalas av köparen. Mvh Magnus 070-5226408
carinaogrander: Hej! Såg att du säljer trygghetsvakten...är det för grund upp till 70 kvm? Vad vill du ha för den i såna fall?? Vänligen Carina Ogrander i Floda..:
Smarholmen: Vi ska inom kort spränga på vår tomt vid Smarholmen,(Vallda, Kungsbacka). Vi kommer att få mycket sten över som vi gärna skänker bort. Någon som behöver sten? Hör av dig snarast. Ring 0768-007449 (Jenny eller Mattias)
Baloo: Ett begagnat Theben TR641S. Kopplingsur, 1, 2, eller 4 kanaler, för dygns- vecko- och årsprogrammering. Uret kan programmeras via tryckknapparna på fronten eller från en PC med programmet Obelisk och tillhörande minneskort. Man kan även läsa av de inprogrammerade värdena för datasäkring och dessutom flytta informationen till andra kopplingsur. Detta gäller oavsett om programmering
_ap_: Beg luftvärmare, aerotemp i fint skick, ger upp till 40kW. Passar utmärkt att värma garaget med. Nypriset idag ca 10000:- Ring eller skriv för mer info. Säljes för 3000:- Andreas 070-3607561
Maciato: [bild] Pris: 4900 :- Handspikad lekstuga av kvalité. Inget stormarknadsraffs som man får slänga efter få säsonger. Komplett lekstuga; färdigspikade väggar & golv. Mått på stugan: L:2500 B:1500 H:1700 Tryckinpregnerad syll och veranda. Invädigt golv är av furu. Väggar i granpanel. Har du egna önskemål på design etc. är jag inte omöjlig att custombygga en stuga :D Takpapp
somelvis: Jag har två överblivna expansionskort till DSC larm. Nya i oöppnad förpackning Expanderar larmet med ytterligare 8 trådbundna sektioner så man slipper krångla med flera larmgivare på samma sektion. Passar till PC1616/PC1832/PC1864 och Power832/864 Pris 400 kr st (rek utpris 1200kr) http://www.teletec.se/web/9?cid=59&pid=272 .
yonna: Förvånansvärt - trodde det fanns mängder av hundägare härinne! Jag följer Hemmakattens exempel och sänker priset även mitt bilbälte. Förresten är det sedan förra året lag på att antingen ha hund i bur eller ha den bältad i bil ...
kentapenta: Jag har en helt ny oanvänd Munters MG90 luftavfuktare komplett med hygrostat. Skulle ha den till mitt garage för veteranbilar (90kvm), men har dragit in värme istället. Fungerar äver när det är kallt, vilket inte "vanliga" avfuktare gör. För detaljer och omdömen, gör en goggling på Munters MG90. Jag säljer den för 9.000:-, vilket är ca 5.000:- under ord.pris. Ring 0730 746556 eller
para: Helt ny vedklyv på 5ton från Harald Nyborg, märke Selekta. Pris 1200:-, kvitto finns. Ouppackad i kartong. Min gamla gick sönder och då fick jag ta en ny istället men nu behöver jag ingen för alla träd är nedhuggna och uppklyvda. (Nu kostar den 1795:- hos Harald) http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=5792&Grp=&n=10&KundeID= Motoreffekt: 1960 W, 230 V, 50 Hz Kapacitet: 5 ton
OscarLindberg: Hej! Dags lite städning och rensning av VVS-prylar. Följande säljes: vattenburen handdukstork, bredd 600 x höjd 1198 mm. Förkromad. Går att förse med elpatron! vit badmöbelpaket IFÖ exkl. blandare, 56x42 cm vit badmöbelpaket IDO exkl. blandare, 56x42 cm vitt tvättställ Gustavsberg, 56 x 42 cm Har även flera olika typer av blandare till salu: badkarsblandare badrumsblande
Framepro75: Hafa IGLOO C duschhörna Storlek 800-820 ej monterad ena paketet brutet men det andra ej öppnat rikt pris i handel är ca 5000kr säljes för 4000kr på grund av att den inte passa i min lgh efter stambyte, fick köpa en som var 700-720 i stället :-( Kan ses i Vallentuna eller i Sollentuna pm mig om någon är intresserad Jimmy [bild]
laan: Säljer lite prima material som inte kommer till användning pga omkonstruktion. Finns i Gävle. Mer info på: http://granntomta.blogspot.com/2009/02/saljes.html
Nilfyr: Har en Pulsonex värmepanna, olja/el, till övers efter installation av markvärme. Kanske något för fritidshus, uthus, garage dylikt. Modellen är Pulsonex 25s, har varit idrift mellan 1997 och 2007. MÅTT: H110, B60, DJ75. FInns i Dalarna. Kan hjälpa till med transport. Säljer den för 2000 kr.
tallmilan: Jo, men det kanske lockar fram någon annan (förvirrad) som vill skiljas från sin CTL22'a *hoppas*
thebengt: jag är intreserad av en värmeväxlare. vad har de för anslutningar? maila gärna nån bild. thebengt@hotmail.com. Bengt
kallek: Fick du PM? Det ser nämligen konstigt ut i min utkorg, ser ut att ha gått till en annan användare.
Lottab: Glödgad ring 25 m x 2 Pris 4000 kr styck (160 kr/ meter) Telefon 0706-969129 Härryda
Lottab: Golvvärmerör med diffspärr 130 meter 1820 kr (14 kr / meter) 240 meter 3360 kr (14 kr / meter) Telefon 0706-969129 Härryda
greven80: tjenare kan du lägga upp lite bilder ell mejla mig bilder med info denna bastu mvh kristian
pean.wa: Husqvarna spisfläkt för montering under 60 cm brett väggskåp. Fräsch och utan repor eller skador. Väggfästen finns och medföljer. 500:- Finns i Höganäs i Uppsala.
U Norrman: komplettring till Centralstyrd elvärme, här är en länk till en likadan som den vi har: http://www.bonab.se/#/bonab/bas_evs.htm
olko: Säljes Theben KNX_delar Master Dimmer DMG 2 2x300w 2500:- Master Reläutgång RMG 4s 4x10A 1875:- Slave Reläutgång RME 4s 4x10A 1300:- Master Jalusi 4st utgångar 2300:- Nätdel 320mA 1600:- Alla priser med moms. kvitton får man Hjälp med programmering kan ordnas Skriv ett personlig meddelande (PM) om intresse finnes, först till kvarn Olov B
Tjacko: Har eller kommer fälla lite träd på gården och om någon är intresserad av ved så är det bara att hämta. Uppsågning i lagoma längder får göras av hämtaren. Veden finns i falun
Norrbyn1011: har några 3fas elmätare modell snurrskiva som jag vill avvara för 250kr stycket. 0703503288 eller eposta gärna statusrich@yahoo.com
edstrom@home.se: Finns det fortfarande kvar ngt?!? Vi behöver fyllnadsmassa till tomt i Särö - ca 20 kubik! 0739-410051
Nene: Rullen är på 2 x 20 m. 15 m blev över, allså 30 kvm. Finns i Göteborg. 600:-