H
HusKul75: lite udda fråga :) någon som har garage som inte används eller har en extra plats för en personbil? hör gärna av er bilen kommer att stå nov-aprrunt Stor-Stockholm inomhus men behöver ej vara varm tackar för hjälpen
0 svar · 1,6k läst
F
Fruneson: Hej! Nyfiken hittade du något Tundragolv? Vi är i samma sits som du var för ett år sedan, saknar cirka två paket. Vi är mitt i ett renoveringskaos och för att komma vidare skulle vi behöva hitta lite golv. Söker med ljus och lykta… Har du möjligen något över vi skulle kunna köpa? Mvh Anna
1 svar · 3,4k läst
·
A
Amerikanska Snickaren: Hittat och köpt
1 svar · 1,4k läst
·
T
T7: Redigera,hyvel bänk , bandsåg , tallrik slip , bordsåg köpt.... letat vidare efter pelarborr (bordsmodell) ( gärna en Bosch pbd 40 som skulle duga till mig då jag till 99 % ska borra mindre saker i trä) och plan/rikthyvel och eventuellt en spånsug,mvh
5 svar · 1,7k läst
T
Trunk: Jag söker en lamell/kexfräs alternativt dominofräs som fungerar helt felfritt. Det mesta är av intresse, bortsett från de allra billigaste modellerna (t.ex. Meec och Einhell). En dominofräs ligger troligtvis strax över den ekonomiska smärtgränsen men du kan förstås skriva ett meddelande med vad du har och vilket pris du vill ha så får jag fundera på saken. Jag bor mellan Göteborg
0 svar · 1,2k läst
P
pathal: Såld.
1 svar · 1,2k läst
nimhed
nimhed: Tänkte höra om någon har en äldre innespegeldörr att avyttra? Gärna med karm och då runt måtten 200cm x 80 cm Utan karm går också bra. Då hoppas jag på ett dörrblad som är runt 75 cm brett. Högerhängd Ju mer söder i Sverige, desto bättre :D
0 svar · 907 läst
Lars I Persson
Lars I Persson: Någon som har en lådfront IKEA Hittarp. 60x40, behöver komplettera
0 svar · 1,6k läst
Mindi
Mindi: [citat] Nämen titta vad bra det blev! :)
5 svar · 4,7k läst
·
T
Tovin: Söker en Milwaukee M18 FFN eller Dewalt DCN692 att köpa. [bild] [bild]
0 svar · 1,3k läst
·
Raskus
Raskus: Det finns ju forwardingtjänster där du får en tysk virtuell adress som sedan skickar paketet vidare. Lär bli rätt dyrt dock
3 svar · 1,4k läst
Dasa0100
Dasa0100: Är det någon som har ett styrkort till en IVT 490 frånluftvärmepump, så jag jag intresserad. Behöver en komponent (menyratt-potetiometern) från kretskortet, så om det är ett i övrigt trasigt kort går det även bra.
0 svar · 1,2k läst
J
jkarlberg: Söker kiespumpe och jordborr samt rör till filterbrunn Antingen att hyra eller köpa Jag finns i Östergötland men kan ta en utflykt om det är så
0 svar · 989 läst
Bygg-Isa
Bygg-Isa: [citat] Om du har någon kvar är jag också spekulant
7 svar · 12,8k läst
·
imported_Benno
imported_Benno: Den gamla har frusit sönder. Någon som har en fungerande liggandes? Får gärna vara FM-Mattson eller Mora så det går att reparera. Hög pip så en hink går under i diskhon. Standard tvåhålsfäste cc 160 mm. Ska sitta i ett stall så utseendet är inte så viktigt. Tvågrepp att föredra men är inte heller så viktigt. Max en hundralapp. Gärna nära stockholm västerort eller Roma på
0 svar · 1,2k läst
L
Liljewall: Hejsan. Jag söker efter 3st kalmarköksgångjärn. Kalmarkök ska tydligen ha kånkat i slutet på 70-talet så dessa gångjärn är lite svår att få tag på. Är det någon som vill sälja så hör gärna av er om ni har några utav dessa. Den lilla flärpen som det är 1st skruvhål i är trasig på bilden. Ska vara 2st hål på den igentligen.
0 svar · 2,5k läst
·
M
marcusjj: Söker en nyare hydrofor. Galvad eller syrafast rostfritt. Gärna 300 liter.
0 svar · 969 läst
kashieda
kashieda: Vi letar efter några (25-30-ish) knäckstenar, 7 cm höga om det finns olika. Vi kan hämta inom någon timmes radie från Örebro på kort varsel för det mesta.
0 svar · 1,2k läst
V
Villa1949: Det vet jag tyvärr inte. Har bara en av pumparna kvar och det är Bevattningspump gardena classic 3500/4 och den är fortfarande oanvänd och ostartad.
7 svar · 2,6k läst
·
Höghus
Höghus: Jag vill testa min förmåga att skarva bandsågblad, så jag söker skrotade att öva på. Helst längre än 2190mm och bredd 16mm eller smalare så att jag kan provspänna i min såg. Jag söker även skrotade blad till Fein multimaster, gamla med bara runt hål som fäste, Starlock eller Starlock Plus. /Höghus
0 svar · 1,5k läst
K
Knattecrossfarsan: Den stenkärran du har på bild tillverkas av Probst i Tyskland och det finns två återförsäljare av deras produkter i Sverige. Svarvén som du länkar till är en och Wejo AB i Askim är den andra.
1 svar · 1,6k läst
·
AmirGBG
AmirGBG: Allt av intresse. Behöver komplettera den stora sågen med en mindre modell.
0 svar · 1,2k läst
K
kusk: [citat] Toppen, tack för ditt svar!
2 svar · 1,2k läst
·
Öland4ever
Öland4ever: KLIPPO motorgräsklippare (defekt) KÖPES. Ska bara ha den till att plocka delar ifrån. Hade först tänkt fråga om någon varit villig att skänka mig en defekt klippare men eftersom jag inte vill framstå som någon som "tigger" så anger jag "köper" i rubriken. Det låter i vart fall bättre. :-) Maila mig om du har något du tror som skulle intressera mig. Bor själv i Borgholm men är
0 svar · 1,2k läst
S
schmitz: Tack ändå! Jag letar vidare! Glaset är ju funktionsdugligt och man ser bara sprickan på nära håll så det får sitta tills jag hittar en glasbit att byta med.
15 svar · 12,8k läst
·
T
Tovin: Har tittat på en Makita DFR550. Men tänkte kolla här om jag kan få tag på en bättre skruvautomat begagnad? Hör av er om ni har något skruvautomat ni inte längre använder och kan tänka er att sälja. /Emelie
0 svar · 1,1k läst
M
Maxirati: Önskar köpa en skottkärra, typ Hörby Bruk Ekeby, med 110 liters volym. Gärna bra skick och vettigt pris. Åker mellan Trosa och Stockholm och kan hämta utefter den sträckan. Skicka meddelande här, gärna med telefonnummer, så hör jag av mig.
0 svar · 973 läst
MickeLarsson
MickeLarsson: [citat] Verkar faktiskt så. Googlade fram följande: "Together with the Tanos brand, Festool is a brand of TTS Tooltechnic Systems AG & Co.KG." Officiell websida för TTS Tooltechnic group: https://www.festool-group.com/
6 svar · 3,3k läst
·
J
Josef9191: Hej! Jag har här en besiktningsprotokollet och behöver eras råd om hur mycket ska komma att renovera kostar ca!? Och om villan är givande att köpa den villa som kostar ca 4,5milkr ! tack på förhand
0 svar · 988 läst
·
P
Anonymiserad 134940: Tjena! Nej tyvärr! det är om du har tur att hitta en begagnad men helt ärligt är den fasligt ful :) Jag köpte den nya Pax Calima som ersätter föregångaren. Denna har lite mer inställningar samt styrning via bluetooth. Jag fick borra nya hål dessvärre men samma enkel installation måste jag säga. Ingen justering på ström eller liknande.
2 svar · 2,0k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.