D
Daniel_T: [citat] Har bekanta som har fönster som öppnas inåt. Hur kul är det att plocka bort blommor, lampor m.m. för att kunna öppna fönstret lite mer? Vändbara H-fönster (a´la Elitfönster m.fl.) är den klart bästa modellen.
4 svar · 5,3k läst
C
C: Jo, såg såklart direkt efter jag skrivit detta att jag fått mailet. Sorry! Och har svarat dig via mail...
14 svar · 5,1k läst
Sweli
Sweli: Ser att det är flera än jag som kommer att springa och köpa höga stegar ;D
7 svar · 3,8k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.