Hei!
Olen vihreä alan alkeiden kanssa liittyen sisustustyöhön ja tarvitsen neuvoja näiden kuvien perusteella.
Kysymykseni ovat:
1.
Millaisia työkaluja tarvitaan vanhojen maalien poistamiseen, jotka ovat rapistumassa (harmaat värit)
2.
Kun vanhat maalit on poistettu (harmaa maali), mikä on seuraava vaihe?
3.
Pitääkö ensin kitata eri halkeamat vai onko jotain muuta esityötä, joka tarvitsee tehdä?
Kiitos etukäteen!