Onko jollakulla kokemusta konsolitelineestä kalliossa, kuvan mukaisesti? Noin 6 m pitkä näillä konsolilla 1,5 m välein, jotka toimivat kantavina lankoina. Hyvin yksinkertainen luonnos, mutta kysymys ehkä tulee ilmi. Kuinka paljon ylitystä voi olla 195x45 palkilla? Sen ei tarvitse olla täysin jämäkkä. Näiden konsolien päälle on tarkoitus laittaa kerros ”yläkerta” cc60:llä ja sen päälle terassilauta. Otetaan mielellään vastaan vinkkejä ja ideoita.
 
  • Käsin piirretty yksinkertainen luonnos konsolitelineestä, joka on kiinnitetty kallioon. Näyttää olevan kysymyksiä mitoituksista.
mietin myös, kuinka paljon ylitystä voi olla suunnilleen 195x45 kanssa
 
Pari metriä, jos hyväksyy jouston
 
Minulla olisi alle 1 metrin ylitys. Ja lyhyempi matka kuin mitä on tukien sisällä.
 
MathiasS MathiasS sanoi:
Minulla olisi alle 1 metrin uloke. Ja lyhyempi matka kuin mitä tukien sisäpuolella on.
Minulla on noin 2,5 metriä tukien sisäpuolella, luuletko, että 1 metrin uloke, josta noin 20 cm menee aitaan, on ok vai tuleeko siitä liikaa taipumaa?
 
D Datagubben sanoi:
Kommer ha ca 2.5 meter innanför stödet, tror du 1 meter överhäng sen ca 20cm av de kommer tas upp av staket. Tror ni det är ok eller blir det för mycket svikt ?
Laiturilla pieni jousto ei mielestäni ole merkityksellinen.
 
F fribygg sanoi:
Laiturilla pienellä joustolla ei ole mielestäni suurempaa merkitystä.
tämä on terassille :D
 
J
D Datagubben sanoi:
tämä on terassille :D
No, mitä voi tapahtua? Kyllä, saat ilmaisen kylvyn, jos se ei kestä😂kokeile vain, niin huomaat, jos se notkuu liikaa, leikkaat vain palan pois!
 
D Datagubben sanoi:
tämä on tarkoitettu terassille :D
Olet kirjoittanut ketjussa laiturista, mutta heilahtelu terassilla ei toisaalta ole niin iso juttu, jos sitä ei lasita.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.