2 398 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Yksi tai kaksi autotallin ovea
Henkilökohtainen mielipiteeni: Jättileveä portti on ruma! Kuvittelen, että se on lisäksi vaikea käsitellä (helposti vääntyy, on raskas jne.). Ehkä ei halua näyttää naapureille mitä roskia tai herkkuja on autotallin toisessa puoliskossa, ja silloin on hyvä pystyä pitämään toinen portti kiinni.
Mutta jos taas aiot ajaa sisään kolme SmartCar:ia rinnakkain, voi olla käytännöllistä välttää keskellä oleva seinäpätkä.
Hintaero?
Mutta jos taas aiot ajaa sisään kolme SmartCar:ia rinnakkain, voi olla käytännöllistä välttää keskellä oleva seinäpätkä.
Hintaero?
Mitä tarkoitat suurella portilla?
Minulla on kaksi kolmemetristä vierekkäin, joten kaikki on suhteellista ;D ;D
Hyvää viikonloppua
/E
Minulla on kaksi kolmemetristä vierekkäin, joten kaikki on suhteellista ;D ;D
Hyvää viikonloppua
/E
Katsoin hieman netistä hintoja, koska minulla ei ole aavistustakaan.
Löysin mm. valkoisen alumiinisen ylösvetävän autotallin oven.
Hinnat:
2440x2000 8.765:- - x2= 17.530:-
4880x2000 17.736:-
Se on siis halvempaa kahdella ovella tässä tapauksessa. Olin hieman yllättynyt, luulin että se olisi päinvastoin.
Jos autotallin yhdellä seinällä on erittäin leveä portti, niin käytännössä kattorakenne lepää kolmella jäljellä olevalla seinällä. Tämä voi aiheuttaa ongelmia, jos katto muuttuu liian raskaaksi ja laskeutuu autotallin portin kohdalta. Jos autotallissa on kaksi porttia, keskellä etuseinää on kantava pylväs, joka auttaa nostamaan kattoa. Ilman sitä on syytä harkita erityisen vahvaa palkkia leveän autotallin portin yläpuolelle.
Mutta ehkä et halua päätyä kadun puolelle, vaan autotallin sivuille.
Totta kai sinulla pitäisi olla kaksi ovea. Kuinka usein haluaa avata KOKO autotallin kerralla? Ei ole koskaan tapahtunut.
Lisäksi pian sinulla on tavaraa täynnä toisella puolella autotallia ja ne asiat tulevat putoamaan joka kerta kun avaat suuren ovesi.
Kaksi ovea sen pitäisi olla. Alkaen 10kSEk per ovi saa oven muistaakseni, mutta parempi ohjehinta on varmaankin noin 20kSek.
Lisäksi pian sinulla on tavaraa täynnä toisella puolella autotallia ja ne asiat tulevat putoamaan joka kerta kun avaat suuren ovesi.
Kaksi ovea sen pitäisi olla. Alkaen 10kSEk per ovi saa oven muistaakseni, mutta parempi ohjehinta on varmaankin noin 20kSek.
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Garageportar men måste bygga om först....eller samtidigt...
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
Garageportar modell billiga bra eller dåliga?
Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass -
Liimapuupalkki kahden autotallin oven yli, kaksi lyhyttä vai yksi pitkä?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka