11 690 lukukertaa ·
72 vastausta
12k lukukertaa
72 vastausta
Voinko poistaa nämä palkit kattoristikosta? Kuva on olemassa.
Aivan, eikä tämä ole mikään "kannatinpalkki", kuten aiemmin keskustelussa olimme todenneet.hantverkare1 sanoi:
Arvostan suunnattomasti kaikkia keskusteluun osallistuneita.
Ajattelen vakavasti irrottaa löysästi roikkuvan säännön ja nostaa sitä hieman ylemmäs sekä kiinnittää se paremmin - sekä vanhaan ulkoseinään että kantavaan kattopalkkiin. Siten saisin enemmän kattokorkeutta ja vakaamman rakenteen.
Nyt minulla oli tosin 60 cm lunta katolla vuoden alussa ilman, että näin ongelmia olemassa olevassa rakenteessa ..
Remontoija
· Skåne/Blekinge
· 2 880 viestiä
Aseta oikea hanbandi ENNEN kuin purat nykyiset reglarit, niin olet täysin varma, ettei mitään tapahdu.
Otan yhden kerrallaan, joten sen pitäisi olla ok. Kuten sanottu, se on kiinnitetty YHDELLÄ naulalla toisessa päässä ja KAHDELLA naulalla toisessa päässä. Ilmarako on koolinkien välissä. Olen varma, että tämä liitos ei kanna lainkaan kuormaa - muuten naulat olisivat vääntyneet.
Jäsen
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 viestiä
Miksi kysyt täällä, jos olet varma?A Acer767 sanoi:
@elpaco ja @hantverkare1
Viittasin siihen ensimmäisessä viestissä. Teidän ei tarvitse tuntea olonne loukatuksi millään tavalla. Arvostan viestinne.
Lisäksi - "ennen kuin olin varma, olin varma" - eli voin olla väärässä, todennäköisesti!
Viittasin siihen ensimmäisessä viestissä. Teidän ei tarvitse tuntea olonne loukatuksi millään tavalla. Arvostan viestinne.
Lisäksi - "ennen kuin olin varma, olin varma" - eli voin olla väärässä, todennäköisesti!
Jos minulla ei ole liikaa huonoa onnea ajatellessani, niin vaakasuora sääntö ei kanna mitään kuormaa ja sen pitäisi voida poistaa?A Acer767 sanoi:
Se ei kanna pystysuoraa kuormaa. Se voi ottaa vääntämisvoimaa. Se voi ottaa vaakasuoran kuorman. Jos kiinnitys on erittäin heikko, kuorma, jonka se ottaa, on heikko.
En usko, että kumpikaan minä tai hantverkari olisimme loukkaantuneet. Luulen, että yritämme saada teidät ymmärtämään, että olette ymmärtäneet väärin, miten tämä osa ristikkorakennetta toimii.
Eikö ole niin, että olette ymmärtäneet kuvan väärin?elpaco sanoi:
Jos minulla ei ole liikaa epäonnea ajatellessani, horisontaalinen sääntö ei ota lainkaan kuormaa ja pitäisi voida poistaa?
Se ei ota vertikaalista kuormaa. Se voi ottaa vääntömomenttia. Se voi ottaa horisontaalista kuormaa. Jos kiinnitys on erittäin heikko, kuorma, jonka se ottaa, on heikko.
En usko, että kumpikaan meistä tai käsityöläinen on loukkaantunut. Luulen, että yritämme saada teidät ymmärtämään, että olette ymmärtäneet väärin, miten tämä osa ristikkorakenteesta toimii.