Hei,
Ostimme äskettäin perheen ensimmäisen talon, joka on rakennettu vuonna 1969. Haluamme säilyttää mahdollisimman paljon aikakautta, mutta joitakin asioita on muutettava.
Yksi tällainen päivitys on tiiliseinän kaksi kaarta. Haluamme säilyttää seinän, mutta poistaa kaaret, jotta siitä tulee tasainen tiiliseinä.
Onko tämä mahdollista ja mikä olisi paras tapa lähestyä tätä pientä haastetta?

Kiitollinen avusta.

• Tiiliseinässä on kaareva syvennys, jossa on koristeellinen vaasi.
  • Punainen tiiliseinä, jossa on kaksi kaarevaa aukkoa ja niissä valkoiset koristeelliset kannut. Aukot halutaan poistaa tasaiseksi seinäksi.
P
Ei ole ongelma poistaa niitä, ongelmana on löytää samanlaiset kivet ja saada uusien kivien muuraus sulautumaan ympäristöön..

• Tykkään
lillazorro ja 2 muuta
  • Laddar…
Tyylikäs! Korvaamaton muistohetkille.
Puhalletaan holvi pois, yritetään välttää, että koko yläpuolinen seinä romahtaa (holvi on aina kantava) ja sitten muurataan aukko umpeen.
Suurin ongelma on löytää sopivia tiiliä ja laastia. Itse työn voi muurari ratkaista. Itse en olisi ryhtynyt siihen, vaikka en normaalisti pelkää mitään.

• Tykkään
lillazorro
  • Laddar…
Ripusta taulut ja vältä monia ongelmia ja kustannuksia.

• Haha
lillazorro ja 1 muu
  • Laddar…
Magnus E K
Valitse televisio, joka on riittävän suuri peittämään molemmat.

• Tykkään
lillazorro
  • Laddar…
Kiitos vastauksista - niiden peittäminen ei ole itse asiassa ollenkaan huono idea. Jos sähkö on vedetty seinään kahdelle lampulle, niin töllön johdot voidaan piilottaa aika hyvin 😊

Tai ota yhteyttä muurariin, jos ne on poistettava.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.